Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken farge velger du på PS2?

Startet av telcontar, søndag 06. oktober 2019, klokken 11:28

« forrige - neste »

telcontar


Håvar

Jeg vipper mellom Thunder og Midnight. Må nesten se fargene i virkeligheten før jeg klarer å bestemme meg
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

bno

#2
Nevner at jeg går for Midnight, men driver å tygger på Snow. Det er den jeg har sett (hvit metallic) var virkelig flott og kontrasterte ypperlig med tak og ellers. Hjul, hjulbuer, vindu innramming, tak osv. Virkelig fin denne.

Toft

Synes stort sett alltid at svart er den fargen som kler ulike bilmodeller best. Men på denne er jeg litt mer usikker. Plasten på nedre del av bilen og over hjulbuene blir ikke synlig med svart (void) på bilen. Det tar vekk litt av crossover-looken jeg liker. Så også noen bilder fra testkjøring med en svart bil uten å bli imponert. Så det spørs om det blir hvit bil denne gangen.

Ser midnight er den desidert mest populære på en lignende poll på Facebook. Skulle gjerne sett flere bilder av den på en virkelig bil.

Chimp

Totally agree. Kjører alltid sort bil, men hvis det blir ps2 blir det thunder:)

Shagma

Er ikke disse fargene allerede å se i gatene i form av Volvo er?

bno


telcontar

Thunder grey og Denim blue kan minne om Thunder og Midnight

Toft

Jeg har også hørt at midnigh tilsvarer Denim blue. Fant derfor fram noen bilder av V60 cross country i den fargen. Synes heller ikke den fargen var optimal i kombinasjon med sort plast på hjulbuene. Det finnes bilder av midnight på Polestar 1. Der ser den bra ut, men der har man ikke den sorte plasten...

Toft

Har fått bekreftet at alle fargene er metallic bortsett fra void som er solid. At den svarte ikke er metallic gjør nok at riper blir mer synlig og at den er enda vanskeligere å holde fin. Da bli det nok en annen farge på meg, selv om det sikkert betyr et tillegg i pris.

Håvar

#10
Var innom Grieghallen i Bergen nettopp, og en svensk person jeg snakket med her mente også at dette er farger en får på Volvo, i alle fall Thunder og Midnight.
Jeg stemte på Thunder i pollen, men må si meg enig med bno, den så virkelig fin ut i hvit med performance-pakken.
Ellers bekreftet hun at sort (solid) blir standard og de øvrige (metallic) vil koste 8-9k ekstra. Setetrekk glemte jeg rett og slett å spørre om  ::)
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

telcontar

Polestar2 konfigurator oppdatert med 9000kr pristillegg for metallic lakk

Ewout

Da har jeg bestilt Moon. Håper at det ser litt ut som 'moondust' på gamle Volvo 850. Uansett etter 4 svarte Volvoer har jeg lyst på noe annet. :)
Life is electrifying :-)

stesch


Fendern


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA