Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selgere kryptisk rundt leveringstid av 50-versjon

Startet av Elbilmannen87, fredag 20. desember 2019, klokken 11:56

« forrige - neste »

elektro

Sitat fra: DD på lørdag 21. desember 2019, klokken 16:24
Ja, vi ble lurt dessverre. Vi som bestilte tidlig trodde at de er mulighet at vi får bilen før jul. Dette er hva Møller skrev i deres internet side men ikke i kontraktene fordi de viste det.Vi ble rett og slett "LURT".

Sjekket om dere kan få en lånebil fra 23. des til 2. jan? De kan neppe ha mye bruk for disse i romjula..

En mager trøst, men dere får reg. år 2020 da..
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

No-name

Spurte om å låne en bil i helgen i romjula,  fikk beskjed at de ikke gjør det, da de bruker bilene selv.  Min forhandler ihvertfall..

elektro

Sitat fra: No-name på lørdag 21. desember 2019, klokken 22:32
Spurte om å låne en bil i helgen i romjula,  fikk beskjed at de ikke gjør det, da de bruker bilene selv.  Min forhandler ihvertfall..

Hehe.. sympatisk. :)

Men det stemmer nok det. Ble nabobil.no på meg da jeg ble uten bil pga. utsettelser i våres.

<digresjon>Som resulterte i en ekstraregning på 12.000 pga. en stor, men overfladisk lakkskade som ikke syntes ved overlevering, pga. at bilen var våt/møkktete og det var mørkt. Selv om jeg sa fra og dokumenterte dette et par timer etter overtakelse etter å selv ha vasket bilen. Hvis dere bruker Nabobil.no anbefaler jeg å ta alle forbehold, bilder med lupe, ta nærbilder og nekt å motta bilen hvis ikke den ikke er ren. Som på et leiebil firma.</digresjon>
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Orbit

#18
Det leveres for tiden ut ganske mange 50-modeller i Nederland. Ca 700 e-tron så langt i desember, hvor 60% er 50-modellen. Så det kan virke som Audi (på samme måte som en del andre produsenter) prioriterer å få flest mulig biler dit før nyttår, da avgiftene på dyre elbiler skal øke i Nederland fra nyttår.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Superelbilen


Trond.m

Jeg har fått oppgitt produksjonsuke 3. Men nå sier selger at den har status «til lakkering». Kanskje dette typer på at produksjonen er framskyndet ? Eller skjer lakkering helt uavhengig av montering ?

janbanan

Jeg fikk melding av selger i dag, om at utskiping av bilene starter 6/1.
Altså ikke spesifikt min bil. Meldingen virket ganske generell.
Det er vel en del biler som skal skipes avgårde nå, Audi vil vel gjerne ha betalt så fort som mulig etter at det står 1/1-2020 på kalenderen.
2022, Q4 50 SB
2020, e-tron e50 AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA