Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

We Connect

Startet av manifold, fredag 04. oktober 2019, klokken 23:35

« forrige - neste »

manifold

Car-Net, som nå er omdøpt til We Connect, var lenge plaget med feil og ustabilitet. Mitt inntrykk er at det har fungert greit de siste månedne, men nå er det tull igjen:
- Bilens posisjon ser ut til å ha hengt seg opp - den oppdateres bare av og til
- Ved innlogging får jeg en forespørsel om "Din servicepartner", der jeg kan krysse av for at det ikke skal spørres igjen. Selv om jeg krysser av for det, fortsetter appen å mase om det samme.

Det første problemet kan selvsagt være knyttet til feil ved bilen min. Siden andre parametre oppdateres som normalt, tror jeg feilen ligger i Volksagens systemer.

Har andre problemer med We Connect? Er det i så fall de samme problemene?

RonnyØ2

Sitat fra: manifold på fredag 04. oktober 2019, klokken 23:35
Car-Net, som nå er omdøpt til We Connect, var lenge plaget med feil og ustabilitet. Mitt inntrykk er at det har fungert greit de siste månedne, men nå er det tull igjen:
- Bilens posisjon ser ut til å ha hengt seg opp - den oppdateres bare av og til
- Ved innlogging får jeg en forespørsel om "Din servicepartner", der jeg kan krysse av for at det ikke skal spørres igjen. Selv om jeg krysser av for det, fortsetter appen å mase om det samme.

Det første problemet kan selvsagt være knyttet til feil ved bilen min. Siden andre parametre oppdateres som normalt, tror jeg feilen ligger i Volksagens systemer.

Har andre problemer med We Connect? Er det i så fall de samme problemene?

Noe av den samme erfaringen her. Tar veldig lang tid å tid å få kontakt, og når jeg får det så får jeg feilmelding: Kan dessverre ikke laste dataene.

Typhoon7

Har opplevd det samme. Ble bedre etter at jeg tok sikringen til kommunikasjonsenheten.

sveander

Noen gang bare låser det seg med kommunikasjon til og fra bilen, og for dere som ikke har sett innleggene som den sikringen så kan dere se her https://elbilforum.no/index.php?topic=29938.msg723093#msg723093

Ta den ut og la bilen stå noen sekunder før den settes tilbake, og vips virker det igjen
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA