Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Homelink i appen

Startet av litium, torsdag 03. oktober 2019, klokken 19:46

« forrige - neste »

litium

Har akkurat fått V10 men klarer ikke å finne noen Homelink-symbol noe sted i appen. Har homelink konfigurert i bilen og det fungerer.

Ser på andre screenshot at den ligger under summon, men det har vi jo ikke i Europa?

GOS

#1
Sitat fra: litium på torsdag 03. oktober 2019, klokken 19:46
Har akkurat fått V10 men klarer ikke å finne noen Homelink-symbol noe sted i appen. Har homelink konfigurert i bilen og det fungerer.

Ser på andre screenshot at den ligger under summon, men det har vi jo ikke i Europa?

Logg ut av appen og logg så inn igjen så vil du se nye symboler/funksjoner. Den ligger både under 'Controls' og under 'Summon'
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

litium

Sitat fra: GOS på torsdag 03. oktober 2019, klokken 19:54
Logg ut av appen og logg så inn igjen så vil du se nye symboler/funksjoner. Den ligger både under 'Controls' og under 'Summon'

Hmm, hadde tilgang til nye funksjoner som vent og defrost uten å logge ut/inn. Men har hverken Summon eller Homelink under Controls. Logge ut og inn igjen endret ikke noe.

GOS

Jeg har Android og de nye funksjonen dukket først opp når jeg logget ut og så inn igjen. Ble ikke lastet ned ny app-software, men kanskje det er annerledes om du har iPhone?

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

litium

Prøvd å laste ned appen på nytt, men nei. Har de som sagt de nye funksjonene vent og defrost, men altså ikke homelink.

MulderXF

Sitat fra: litium på torsdag 03. oktober 2019, klokken 21:36
Prøvd å laste ned appen på nytt, men nei. Har de som sagt de nye funksjonene vent og defrost, men altså ikke homelink.

Jeg har Vent, men ikke defrost, wtf?

Ps: Har ikke homelink i bilen så den bør jeg ikke ha.

Tesla3John

Jeg har Homelink konfigurert , har siste software versjon både i bil og i app (IOS) men fremdeles ingen Homelink symbol i appen.
Har logget ut og inn, reinstallert appen, men  nei. Er det noen uten FSD/smart Summon , som har fått opp Homelink i appen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Norse Machine Service

Sitat fra: MulderXF på torsdag 03. oktober 2019, klokken 22:37
Sitat fra: litium på torsdag 03. oktober 2019, klokken 21:36
Prøvd å laste ned appen på nytt, men nei. Har de som sagt de nye funksjonene vent og defrost, men altså ikke homelink.

Jeg har Vent, men ikke defrost, wtf?

Ps: Har ikke homelink i bilen så den bør jeg ikke ha.

Når det gjelder defrost finner jeg den ved å touche "Climate" i appen.
2023 Model X Plaid
Made in USA, Fremont - California🇺🇸
Utlevert 27. Desember 2022

2019 Model 3 Performance
Made in USA, Fremont - California🇺🇸
Utlevert 22. Mars 2019

Elmo

Sitat fra: Tesla3John på torsdag 17. oktober 2019, klokken 11:02
Er det noen uten FSD/smart Summon , som har fått opp Homelink i appen?
Før V10 så hadde jeg Homelink bare på Summon menyen, men etter V10 og oppdatert APP så ligger den på Controls menyen også (ikke kjøpt FSD, men lovet at jeg skal "få det gratis")
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Counterpointer

Homelink har fått feilmelding i controls i app og ikke virket hos meg. Var heller ikke ikon i summon bildet.

Nå med 32.12.2 så funker alt som det skal og homelink symbolet har dukket opp i summon bildet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA