Hei,
jeg gjennopptar denne tråden.
Fremdeles får jeg ikke brukt Nissan Connect appen, etter snart 3 mnd. Etter mye frem og tilbake med Nissan kundeservice har de nå rotet det virkelig til; Det startet med at jeg fikk feilmelding når jeg skulle legge til bilen i appen, men nå får jeg hverken logget på Nissan Connect (app) eller Login Nissan+You. Jeg mottar heller ikke ny passord når jeg ber å om få tilsendt nytt ("Glemt passord")
Jeg har mistet helt troen på at Nissan kan få fikset opp dette. E-post tråden med Nissan kundeservice begynner nå å telle ganske mange sider.. og de har ikke kommet noe nærmere en løsning. Jeg har også bedt om å få snakket direkte med en tekniker, men det lar seg visst ikke gjøre. Jeg er teknisk kompetent (Ingeniør-utdannet) og har prøvd alt Nissan har bedt meg om å gjøre. Når har det gått 3 uker siden forrige løsningsforlsag fra Nissan.
Hvordan bør jeg gå frem nå..? Jeg merke jeg har mest lyst til å heve kjøpet... Er det en mulighet jeg kan benytte meg av?
Jeg har en Nissan Tekna 62kw (maks utstyr versjon).. men pga at jeg ikke kan benytte meg av appen har jeg kjøpt et produkt med store mangler.. (?) Hvilke rettigheter har jeg?