Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Solskjerm til Barn

Startet av MulderXF, onsdag 02. oktober 2019, klokken 10:15

« forrige - neste »

Gusse

Var på leting etter noen gode løsninger på min model s som jeg hadde før jeg byttet til model 3. Endte med solfilm istedet. Ble veldig fornøyd. Klart det er dyrt i forhold, for du vil legge dette hos folk med peiling, men når det er sagt så er det mye penere og mindre plagsomt på en såpass pen og ny bil. Husk at vinduet går opp og ned når du åpner døra, så det er ikke nok med at vinduet er smalt fra før, men du må ta høyde for noen cm pga åpning/lukking. Da blir det ikke store skjermen du får satt inn. Dette problemet får du ikke med solfilm, men som sagt endel dyrere. Som en sidenote: så en aktuell løsning på nettet et sted. En slags solskjerm som ble lagt som en film. Kan se om jeg finner link :)

Gusse


Gusse


MulderXF

Sitat fra: Gusse på onsdag 02. oktober 2019, klokken 10:29
Var på leting etter noen gode løsninger på min model s som jeg hadde før jeg byttet til model 3. Endte med solfilm istedet. Ble veldig fornøyd. Klart det er dyrt i forhold, for du vil legge dette hos folk med peiling, men når det er sagt så er det mye penere og mindre plagsomt på en såpass pen og ny bil. Husk at vinduet går opp og ned når du åpner døra, så det er ikke nok med at vinduet er smalt fra før, men du må ta høyde for noen cm pga åpning/lukking. Da blir det ikke store skjermen du får satt inn. Dette problemet får du ikke med solfilm, men som sagt endel dyrere. Som en sidenote: så en aktuell løsning på nettet et sted. En slags solskjerm som ble lagt som en film. Kan se om jeg finner link :)

Jepp, plan er definitivt å sote, men hadde ikke tenkt å gjøre det med det første!

Sitat fra: Gusse på onsdag 02. oktober 2019, klokken 10:31
Noe sånt:
https://www.barnashus.no/prince-lionheart-solbeskytter-0049345003734.html?&gclid=EAIaIQobChMIxu3wuZT95AIVkU0YCh2QZA88EAQYASABEgI7m_D_BwE

Ps.: har ikke testet, bare en ide

"Størrelse: 57cm x 40cm" Men mulig det det lar seg gjøre å kappe den til. side vindu bak er kun 22cm på det laveste!


Sitat fra: Gusse på onsdag 02. oktober 2019, klokken 10:33
Eller noe sånt?
Billigere på Cdon.no, men sto så lite om produktet.

https://happino.no/products/solskjerm-for-bilvindu?gclid=EAIaIQobChMIxu3wuZT95AIVkU0YCh2QZA88EAQYBCABEgIqBvD_BwE

Ps.: har ikke testet, bare en ide

Den var ikke dum, men ser jo heilt jalla ut når den er både på insiden og utsiden! Nei trur det må bli soting fort :)

Takk for tips uansett!  :+1:

geear

Hvis du klarer deg med bakvindu/tak så finnes det løsninger som du klipser rett inni "åpningen". Dessverre får du ikke det til sidevinduene bak på grunn av at det er rammeløse dører.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA