Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:48

« forrige - neste »

MadeBy

Fikk e-post i går med beskjed om utlevering mellom 10 og 17 November, så nå skjer det endelig.

Er bortreist hele uken selvfølgelig, så håper de får den ut tidligere  :)
Telsa M3 LR Hvit/Sort 19¨


Anders9

Fikk også mail om utlevering mellom 10-17 nov. Bestilte 1 sept.


castortroy

Jeg bestilte 9 september, står fortsatt bare RN nummer på tesla siden. Skal ha grå LR med sort interiør og standard felger.

sbjarnas

Bestilte 13 august en sort SR+, sort interiør, std felger og hengerfeste men forandret til grå farge 27 august. Fikk oppringing av Delivery den 28 august om levering av sorte bilen som jeg sa nei til og har nå ventet siden da.  Har ikke fått VIN.

TKTS

Fikk også mail i dag fra Tesla, levering 10-17 november i Drammen.

Jeg skal på ferie 16 November, er det slik at Tesla virkelig gir bilen til nestemann hvis jeg ikke kan møte opp på dagen jeg er satt opp på?

Boge

Sitat fra: Humlebakken på søndag 27. oktober 2019, klokken 19:30
Fikk også mail i dag fra Tesla, levering 10-17 november i Drammen.

Jeg skal på ferie 16 November, er det slik at Tesla virkelig gir bilen til nestemann hvis jeg ikke kan møte opp på dagen jeg er satt opp på?

Nei du mister ikke bilen. De ringer deg og avtaler tidspunkt for levering når bilen har ankommet. Du kan da avtale et tidspunkt som passer. 
Hvit M3 LR AWD 2019 mod. Levert Fredag 13 sept. 2019.

grini

Hei,

Noen som bestilte performance i september som har mottatt info om levering?

Hrc

Bestilte hvit Performance med sort interiør 1.september. Eneste som har skjedd er at det har blitt endret fra sølv til mørke felger på Tesla kontoen.

grini

Sitat fra: Hrc på onsdag 30. oktober 2019, klokken 15:02
Bestilte hvit Performance med sort interiør 1.september. Eneste som har skjedd er at det har blitt endret fra sølv til mørke felger på Tesla kontoen.

Samme her!

Slarre40

Da ser det ut som ventetiden er over samtidig som den fine kalde tida kom :-)

Tesla har nå booket levering i Trondheim 13 November.

Trondheim

Tahir Munir

Sitat fra: Slarre40 på torsdag 31. oktober 2019, klokken 10:33
Da ser det ut som ventetiden er over samtidig som den fine kalde tida kom :-)

Tesla har nå booket levering i Trondheim 13 November.

Fikk nettopp SMS om levering samme dag i Drammen.

TKTS

Får levering 8 november:)

Spent om det blir forsinkelser nå da.

Slarre40

Siden jeg er bortreist hele den uka kan det godt bli forsinkelser  8) :P :P
Trondheim

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA