Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spotify fungerer dårlig

Startet av hovik, mandag 30. september 2019, klokken 17:27

« forrige - neste »

hovik

Spotify spiller samme sang om, og om igjen, og går ikke til neste sang i playlister. Andre med samme ploblem?

(var problem på V9, og fortsatt på V10)
2019 Tesla Model 3
2021 Volvo XC90

Nodland

Jeg har oppdaget det litt i det siste faktisk.. Hopper gjerne 2 sanger bakover istedenfor og gå til neste sang. Så jeg får høre de samme om igjen. Jeg har ikke fått v10 enda.

Hjalp ikke med restart heller. Merklig bug
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

1000kwh

Står spotify på repeat :p bare en sang i spillelista?

hovik

Sitat fra: 1000kwh på mandag 30. september 2019, klokken 17:45
Står spotify på repeat :p bare en sang i spillelista?

Nei, er ikke repeat relatert, eller bare en sang i lista.
2019 Tesla Model 3
2021 Volvo XC90

Vesel

#4
Har samme problem, og har i grunn hatt det siden jeg fikk bilen i mars. Under noen iterasjoner av programvaren så funka det ved å merke av Follow-knappen på spillelistene, men under 2019.32.12.1 ser det ut som vi er tilbake til at nesten ingenting fungerer lenger for å få den til å gå til neste sang automatisk. Ganske irriterende egentlig. Det er imponerende hvor langt de har kommet med selvkjøringa og nye geniale features på disse 7 månedene, men de har ennå ikke fikset en slik ødeleggende bug. -_-
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA