Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Inventory - kjøpe til FSD?

Startet av emphezis, mandag 30. september 2019, klokken 09:05

« forrige - neste »

emphezis

95 % av inventory-bilene er uten FSD, bare med standard autopilot.

Kan man kjøpe til FSD og få dette inkludert som en del av billånet hvis man sier at man vil oppgradere til FSD i det man kjøper bilen?
2020 Tesla Model S Performance Ludicrous «Raven» med FSD
2020 SEAT Mii electric Launch Edition
2021 Tesla Model Y Performance med FSD - selges (leveres 24. juni)
2017 Volkswagen Passat GTE - levert inn 06/20
2014 Nissan Leaf Tekna - solgt 2017

geear

Det er Tesla som må svare på det for spesifikk bil, men jeg vil tro det er helt uproblematisk, gikk iallfall an å legge til FSD/AP (softwarefunksjoner) helt til utlevering under ordinær bestilling.

Viktigere enn billånet er kanskje det at du får det momsfritt ved kjøp sammen med bilen.

TeslaModelX

Det burde gå greit, jeg fikk FSD på totalsummen av bilen og derfor også som en del av lånet.

emphezis

Sitat fra: ModelS på mandag 30. september 2019, klokken 11:59
Det burde gå greit, jeg fikk FSD på totalsummen av bilen og derfor også som en del av lånet.
Høres bra ut.

Håpløst høyt beløp å betale for en så (pr. i dag) mangelfull funksjon (spesielt i EU), men håper den kan bli verdt det med tid og stunder...
2020 Tesla Model S Performance Ludicrous «Raven» med FSD
2020 SEAT Mii electric Launch Edition
2021 Tesla Model Y Performance med FSD - selges (leveres 24. juni)
2017 Volkswagen Passat GTE - levert inn 06/20
2014 Nissan Leaf Tekna - solgt 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA