Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som installerer elektrisk bakluke i Oslo?

Startet av Chill-mode, søndag 03. januar 2021, klokken 17:47

« forrige - neste »

Chill-mode

Er det noen forhandlere som både har det på lager og installerer el-trunk? Eller noen som installerer hvis jeg skaffer pakken? kan sikkert gjøre det selv men virker som for mye bryderi, vil jo at det skal se helt OEM ut.

Videre lurer jeg på hvordan det påvirker gjensalg/innbytte? Går det an å fjerne uten at det blir merkbart?  Tenkte å bytte over til model Y Performance når de starter å levere fra tysk fabrikk, skal visstnok være flere lakktyper å velge mellom også på den fabrikken.


thebadger

Bilradiospesialisten og bilkomponenter.no er de to første jeg kommer på.
Vet begge monterer hengerfeste, men vet ikke om de har tatt elektrisk bakluke.
Er det hansshov du tenker på?

Daniel_0007

begood har og montering for ekstra pris når man kjøper hos dem, 3500 for montering
Model 3 2019 LR Rwd

Chill-mode

Akershus, og alt I 200 omkrets fra Lillestrøm fungerer også:) takk for hjelpen dere, ja hovedsakelig hansshow jeg tenkte på men er vist andre leverandører også som har bedre «soft-close» 3500 var litt stivt for montering når man i tillegg kjøper utstyret fra dem synes jeg :/

TM3-

#4
Monterte nettopp Hansshow elektrisk bakluke (Mark 2.5 utgaven). 4-5 timers jobb, litt styr å holde på med alene. Det som tar lengst tid er trekking av kabler. Monteringsvideoer på YouTube så fremgangsmåten er grei. Glemte dessverre å bestille fotsensor så det blir montert på et senere tidspunkt. Åpner/lukker med app eller på skjerm. Kan justere hastighet på åpning/lukking samt sette maks åpning hvis man har høydebegrensninger i garasje eller lignende. Med fotsensor blir dette meget bra så slipper man sette fra seg bæreposer for å åpne luken. Er der noen andre som har montert fotsensor? Hvor følsom er den?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA