Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

EB er over oss

Startet av arnkl, onsdag 25. september 2019, klokken 23:25

« forrige - neste »

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

geear

Ja, er klar over det, men allikevel, det betyr jo at det er mer enn 3000 EB-skilt som er produsert opp allerede. De fleste forhandlerne får vel antall med et visst forhold til hvor mye biler de selger.

Amatøren

Ja, jeg tror også de bestiller opp skilt ut fra forventet antall registreringer. De vet jo trenden og hva de har kontrakter på for fremtidige leveringer.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Vesel

#19
Det er uansett ingen serie som noen gang kommer til å slå EV. :D
EV, electric vehicle, er meg bekjent den eneste tobokstavs-forkortelsen som faktisk brukes om elbil i dagligtalen. Bare å diskutere elbiler på Reddit f.eks., der er det EV det går i. Raskere å både skrive og uttale enn electric car. Tror det er iferd med å bli en ganske internasjonalt kjent forkortelse for elbil. :)

Glad jeg fikk skaffa meg en EV-bil. Behøver ikke punge ut 9000 kr for personlig bilskilt da.  :+1:

EL er også en bra serie. Den blir vel ikonisk etter hvert, ihvertfall i disse kretser. :)
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA