Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avstemning: Model S - din favorittfarge?

Startet av emphezis, onsdag 25. september 2019, klokken 21:39

« forrige - neste »

RBK

åååååå, savner min brune fra 2014 ::)
Helt klart min favoritt, nå har jeg en blå S100 som også er fin, samt svart på 3èrn. Fruen ville ikke ha to blå så hun vant desverre  ???
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

alda

Obsidian black finns inte längre, och man måste betala extra för solid black?? Tippar det inte säljs så många nya svarta bilar längre...
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)


Strøm Tycoon

En av de få bilene jeg virkelig savner, og det til tross for alle småfeilene.


BMW850

Dolphin Grey 😊 Grønn er også nydelig👍🏻
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Øggen

I og med det ikkje e nevnt, slår ej et slag for Titanium. Det va min yndlingsfarge.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Storfe

Sitat fra: HelectriC på torsdag 26. september 2019, klokken 08:04
Silver! Jeg er så glad jeg rakk å bestille en før de sluttet å selge biler i sølv.
Vi bestilte sølv i oktober 2018 og fikk denne levert februar 2019. Dette var "off menu", dvs lå ikke i konfigurator på nett, men selger kunne legge det inn manuelt.

HelectriC

Sitat fra: Storfe på lørdag 28. september 2019, klokken 07:52
Sitat fra: HelectriC på torsdag 26. september 2019, klokken 08:04
Silver! Jeg er så glad jeg rakk å bestille en før de sluttet å selge biler i sølv.
Vi bestilte sølv i oktober 2018 og fikk denne levert februar 2019. Dette var "off menu", dvs lå ikke i konfigurator på nett, men selger kunne legge det inn manuelt.

Hva jeg har hørt går det ikke lenger. Samme med panoramatak, gikk å bestille off menu en stund etter det forsvant fra design studio, men ikke lenger :(
ioniq 5

Newbee


Vi bestilte sølv i oktober 2018 og fikk denne levert februar 2019. Dette var "off menu", dvs lå ikke i konfigurator på nett, men selger kunne legge det inn manuelt.
[/quote]

Hva jeg har hørt går det ikke lenger. Samme med panoramatak, gikk å bestille off menu en stund etter det forsvant fra design studio, men ikke lenger :(
[/quote]

Panoramatak ble utilgjengelig «off menu» allerede på nyåret. Forsøkte å få det med på Raven, men det var ikke mulig.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

emphezis

Flere enn meg som tenker at svart, grå og hvit Model S gjør seg med chrome delete og svarte felger, mens rød og blå er like fin med chrome og sølvfelger?
2020 Tesla Model S Performance Ludicrous «Raven» med FSD
2020 SEAT Mii electric Launch Edition
2021 Tesla Model Y Performance med FSD - selges (leveres 24. juni)
2017 Volkswagen Passat GTE - levert inn 06/20
2014 Nissan Leaf Tekna - solgt 2017

alda

Sitat fra: emphezis på onsdag 02. oktober 2019, klokken 10:39
Flere enn meg som tenker at svart, grå og hvit Model S gjør seg med chrome delete og svarte felger, mens rød og blå er like fin med chrome og sølvfelger?
Håller delvis med dig här. Har blå bil själv, och har folierat chrome i både front och bak svart med röd T, men behåller chrome runt vinduer, tycker det är snyggt på blå. Handtagen däremot har jag folierat blå, så att dom nästan inte syns - läckert! Behåller også än så länge original slipstream fälgar i silver, men funderar på att lackera dom i mörkare färg...
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

Ampéreson

Jeg sliter med å velge en de fargene som er tilgjengelige. Er meget meget glad for at jeg klarte å få kloa i en av de grønne P85+ da de var tilgjengelige. Bilen er helt fantastisk og den ser helt nydelig ut. Selv om bilen nå er langt bak hardware messig og ytelse for den saks skyld, klarer jeg ikke kvitte meg med den da en flott farge har mye å si for våre bilkjøp, luksus eller i-lands-problemer, kall det hva du vil:)
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

emphezis

Sitat fra: Amperson på torsdag 03. oktober 2019, klokken 09:42
Jeg sliter med å velge en de fargene som er tilgjengelige. Er meget meget glad for at jeg klarte å få kloa i en av de grønne P85+ da de var tilgjengelige. Bilen er helt fantastisk og den ser helt nydelig ut. Selv om bilen nå er langt bak hardware messig og ytelse for den saks skyld, klarer jeg ikke kvitte meg med den da en flott farge har mye å si for våre bilkjøp, luksus eller i-lands-problemer, kall det hva du vil:)
Enig i at det er litt skuffende utvalg i farger nå. Blir fryktelig mange helt like Tesla'er. MEN alternativet jo helfoliering ,da får du jo akkurat den fargen du vil ha og beskytter lakken og alt det andre positive det fører med seg. Koster 24 000 kroner å helfoliere en Model S her i Trondheim. En ikke altfor stor sum når bilen uansett koster over 800 000 kroner....
2020 Tesla Model S Performance Ludicrous «Raven» med FSD
2020 SEAT Mii electric Launch Edition
2021 Tesla Model Y Performance med FSD - selges (leveres 24. juni)
2017 Volkswagen Passat GTE - levert inn 06/20
2014 Nissan Leaf Tekna - solgt 2017

Ampéreson

Sitat fra: emphezis på torsdag 03. oktober 2019, klokken 10:01
MEN alternativet jo helfoliering ,da får du jo akkurat den fargen du vil ha og beskytter lakken og alt det andre positive det fører med seg.

Ja for noen er foliering svaret, selv liker jeg å vaske og polere bilen og få den til å skinne. Folierte biler skinner ikke i den grad en ufoliert bil gjør.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA