Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bremseskjold, går det på garanti?

Startet av egolfer, mandag 30. september 2019, klokken 09:51

« forrige - neste »

egolfer

Har en 2016 eGolf. Har merket at der skruene holder bremseskjoldet fast er det helt korrodert og bremseskjoldene er faktisk løse og gjør en del støy når jeg kjører.
Har nå festet de igjen ved bruk av noen skriver, men det er bare midlertidig.

Noen som vet om dette går på garanti eller bør jeg kjøpe nye? Takk :)
VW eGolf 2016 med VP

dabis

Mitt bremsesjold datt av i fart. Lagde en grusom lyd men var såvidt kjørbart. Ringte VW bilredning å falken kom hjem i tunet å tok av selve bremsesjoldet så bilen var kjørbar. Ba dem bytte begge når den først var inne på verksted noe Albjerk bil sa nei til. Men de bestilte inn to uansett da de kom i par vistnok. Endte med at når jeg hentet bilen så hadde de byttet begge da den andre var like dårlig. Fikk foresten ny felg også da jeg påpekte at feilen hadde ført til følgefeil å skadet felgen på innsiden. Alt gikk på nybilgaranti.
2005 VW Golf MK5 1,9 tdi (solgt)
2014 VW Passat m/Hengerfeste (solgt)
2016 VW e-GOLF m/VP Nightblue (Solgt)
2019 Volvo XC60 T8 Inscription
2019 BMW i3 Fully Charged

egolfer

VW eGolf 2016 med VP

Nystic

Måtte bytte mine bremseskjold foran nå nylig, men ble ikke sagt noe om garanti (2016-modell). Får du byttet dine på garanti?
Polestar 2, LRDM, MY22

Skal du kjøpe Polestar? Benytt vervelinken min for å få ladekreditt: https://www.polestar.com/no/referral-program/validation?referralId=c0ec6da3-ca14-4374-a0e7-9c100abeacd8

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA