Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kontrakt

Startet av Henbot, onsdag 25. september 2019, klokken 17:18

« forrige - neste »

Henbot

Hei, er det flere som har skrevet kontrakt i det siste? Har nr. 993 og skrev kontrakt i går. Levering om ca 1 mnd.

Bjoris

Hadde du RESKIA 993? Da er det ikke levert mye biler i det siste, vi hentet vår 30. mai med RESKIA812!

Henbot


navyelsen

Sitat fra: Bjoris på lørdag 28. september 2019, klokken 21:08
Hadde du RESKIA 993? Da er det ikke levert mye biler i det siste, vi hentet vår 30. mai med RESKIA812!

Nei, det går absoltt ikke særlig fort i svingene hos kia om dagen...
Men husk at siden nyheten om at hengerfeste ikke blir mulig, er det nok mange med lavere nummer som sto i "hengerkøen" som har valgt å skrive kontrakt.
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

geear

Stemmer nok det ja. Men av de tidlige virket det som få ventet på hengerfeste. Antall biler utlevert stemte iallfall godt med kønummer da vi fikk bil. Men ser at det kun er 697 e-Niro registrert i norge til nå. En parodi. Og veldig synd med tanke på hvor god bil det er!!

arthur

Jeg hadde nummer 700 og tok ut en bil i begynnelsen av juni og solgte den igjen. Kunne da velge mellom en del alternativer mht farge og soltak, eller ikke. Ventet en stund på avklaring mht hengerfeste/app, men da det ble klart at det ikke ville bli noe hengerfeste så valgte jeg bare hva som var tilgjengelig og solgte (gjorde avtale) om salg av bilen parallelt med kjøpet siden bilen ikke lener var av interesse for mitt bruk/behov og "tok penga"! Nevnetr dtte for godt mulig man kan få en bil før det egentlig er ens egen tur hvis man er litt fleksible mht hva som er tilgjengelig.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

lirekassa

Sitat fra: arthur på mandag 30. september 2019, klokken 08:28
Jeg hadde nummer 700 og tok ut en bil i begynnelsen av juni og solgte den igjen. Kunne da velge mellom en del alternativer mht farge og soltak, eller ikke. Ventet en stund på avklaring mht hengerfeste/app, men da det ble klart at det ikke ville bli noe hengerfeste så valgte jeg bare hva som var tilgjengelig og solgte (gjorde avtale) om salg av bilen parallelt med kjøpet siden bilen ikke lener var av interesse for mitt bruk/behov og "tok penga"! Nevnetr dtte for godt mulig man kan få en bil før det egentlig er ens egen tur hvis man er litt fleksible mht hva som er tilgjengelig.

Men du har enda en kølapp?  ???

arthur

Ja, eller retter sagt min kone, men da snakker vi vel bil i 2021 med det leveringstempoet som Kia klarer. Tvilsomt om vi vil ta ut den bilen med mindre det i mellomtiden har blitt en løsning med hengerfeste.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Elbilbjorn

Verd å vente på! Kjørt snart 12000km nå. Fantastisk herlig bil! Anbefales på det sterkeste!  :+1: :+1: :+1:

Bjoris

Vi skulle bare kjøpe og selge ENiroen, men det er faktisk en veldig bra bil. Joda den er gamledags ifht Tesla støyer litt og mangler HF, likevel stortrives vi i denne bilen, vi har ikke hatt så «rimelig» bil på mange år, men slik vi ser det nå så lar vi nok Skoda og TMY gå også, dette ble liksom folkebilen som passet oss, nå er det ikke krise lengre når første stripen kom, irriterende, men ikke krise, som det fort blir på altfor dyre biler og bare det hemmer spesielt fruen som blir stressa av slikt fokus!

Vi får se hva vi gjør fremover, men det ligger ann til at vi kommer til å beholde ENiroen ganske lenge

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA