Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ringe til Tesla Drammen

Startet av castortroy, onsdag 25. september 2019, klokken 12:13

« forrige - neste »

castortroy

Har prøvd å ringe til tesla drammen flere ganger de siste dagene, både hovednummeret og min kontaktperson i flere dager, men kommer bare til telefonsvarer eller at telefonen ringer og ringer. Må man fysisk møte opp får å få kontakt med dem?

Klykken

https://www.tesla.com/no_NO/support
Chat nederst på siden. Er knappen grå er alle kundemedarbeidere opptatte. Evt trykk flere ganger på den.

Eller bruk appen og schedule service.

Ja, de er 100% umulige å få tak i på servicestedene uten fysisk oppmøte.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

castortroy

Takk for tips. Flere av dem har gitt meg visittkort og sagt det er bare å ringe :P Er vel lettere sagt en gjort

Klykken

Det er jo bare å ringe... og ringe. og ringe. Ikke nødvendigvis noen i den andre enden. :)

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

RunarBT

eg har ringt et par ganger siste ukene, fekk svar på få minutter begge gangene.(11-12 tiden)

andre ganger har det tatt lengre tid. er ofte lange køer i butikken der så dei er nok opptatt. (fire tiden)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA