Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Prisen er klar

Startet av NecessarySmile, tirsdag 24. september 2019, klokken 15:26

« forrige - neste »

Spajderman

Sitat fra: telcontar på lørdag 05. oktober 2019, klokken 13:54
The Polestar 2 price includes VAT and 3 years of routine service and maintenance in all covered territories.

Betyr dette at service er inkl i prisen? Har ikke sett at dette har blitt kommunisert noen sted før

Stemmer at service tre første år er inkludert, spurte på visningen i Stavanger i går, de bekreftet dette.

telcontar

Noen har sjekket bakkeklaring på denne? Spent på hva den er.

Takk Spajderman for oppklaring

Spajderman

Sitat fra: telcontar på lørdag 05. oktober 2019, klokken 16:06
Noen har sjekket bakkeklaring på denne? Spent på hva den er.

Takk Spajderman for oppklaring

Polestar har tidligere meldt 135 mm på sin facebookside, men representanter på eventet i Stavanger skal visst ha sagt 146 mm, så det virker litt usikkert. Mulig skille mellom med og uten Performance-pakken?

Jalla

Sitat fra: Spajderman på lørdag 05. oktober 2019, klokken 15:51
Sitat fra: telcontar på lørdag 05. oktober 2019, klokken 13:54
The Polestar 2 price includes VAT and 3 years of routine service and maintenance in all covered territories.

Betyr dette at service er inkl i prisen? Har ikke sett at dette har blitt kommunisert noen sted før

Stemmer at service tre første år er inkludert, spurte på visningen i Stavanger i går, de bekreftet dette.
Ja, det er riktig. Sågar service for de tre først årene er inkludert, med henting og levering der du ønsker.
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=52423

Roy Aasen

Høres veldig bra ut...men så var det dette hengerfestet da...😙. Med...så er det løp og kjøp, uten..nei takk for min del.

Varmepumpe er jeg litt usikker på bruksverdien av. Hva er "brukskostnaden" med og uten?

Chimp

Det er jo hengerfeste, det er jo bekreftet utallige ganger.

Ang varmepumpe så mener jeg å ha lest at det gir mye mer fordelaktig forbruk på langtur (når du trenger det) men at det gjerne tar litt tid før den fungerer optimalt ergo ikke betydningsfult på korte turer.
Tesla har vel ikke varmepumpe, men en annen løsning?
Varmepumpe har heller ingen gevinst når det blir for kaldt, - 20 osv.

Roy Aasen

Var bare nevnt "med en klype salt" fra bno når det gjelder hengerfestet.

Takk for info om varmepumper.



Spajderman

Hengerfeste er bekreftet flere steder, både på offisiell facebook, på e-post til flere og nå sist på eventet i Stavanger. Det er dog meldt om både 1400 og 1500 kilo hengervekt forskjellige steder, hvilken som stemmer er jeg usikker på...

Roy Aasen

Takker spajdermann.
1400 el 1500kg er ikke så nøye. Det et uansett det som skal til for at vi ender opp med denne bilen som eneste bil i husholdningen til neste høst. Til og med fruen i heimen er begeistret 🙂

GreenBeHH

Var på Event i Stavanger i dag. Har hatt en I-Pace i et år nå og er kjempefornøyd. Jeg anser Polestar 2 som den eneste verdige konkurenten til I-Pace på markedet i dag .Veldig mye det samme konseptet, men inngangsprisen er mye lavere. Plassen inne i bilen er mindre og en får ikke lluftfjæring. Fikk ikke sitte i førersetet for noen tar opp plass for å teste den uviktige skjermen i dashbordet. :D
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Chimp

Sitat fra: GreenBeHH på lørdag 05. oktober 2019, klokken 21:13
Var på Event i Stavanger i dag. Har hatt en I-Pace i et år nå og er kjempefornøyd. Jeg anser Polestar 2 som den eneste verdige konkurenten til I-Pace på markedet i dag .Veldig mye det samme konseptet, men inngangsprisen er mye lavere. Plassen inne i bilen er mindre og en får ikke lluftfjæring. Fikk ikke sitte i førersetet for noen tar opp plass for å teste den uviktige skjermen i dashbordet. :D
I samme båt. Vurderer å spare inn penger og har sjekket med polestar, de tar innbytte. Så med grei pris der så kan det skje.
Hva med bagasjerommene mot hverandre, i pace er vel en del større?

Spajderman

Sitat fra: Roy Aasen på lørdag 05. oktober 2019, klokken 20:58
Takker spajdermann.
1400 el 1500kg er ikke så nøye. Det et uansett det som skal til for at vi ender opp med denne bilen som eneste bil i husholdningen til neste høst. Til og med fruen i heimen er begeistret 🙂

Var det samme her, fruen foreslo faktisk selv at vi skulle bestille performance-pakken pga. felger og farge på bremser/tak/belter. Hadde egentlig slått fra meg performance fordi jeg ikke trodde hun kom til å like prisen på 50k 😂

Chimp

Tak? Er det annen farge i taket med performance?
Synes det er litt kjipt at man må ha 20 tommer vinter også med performance, men men.

telcontar

Sitat fra: Chimp på lørdag 05. oktober 2019, klokken 21:51
Tak? Er det annen farge i taket med performance?
Synes det er litt kjipt at man må ha 20 tommer vinter også med performance, men men.

Mener glasstak er std. Resten er samme farge som bilen.

bno

#74
Sitat fra: Roy Aasen på lørdag 05. oktober 2019, klokken 20:27
Var bare nevnt "med en klype salt" fra bno når det gjelder hengerfestet.

Takk for info om varmepumper.
Ble bekreftet hengerfeste 1400 Kg som nevnt av andre her .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA