Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problemer med tilkobling (App og API)

Startet av mortyy, mandag 23. september 2019, klokken 16:46

« forrige - neste »

mortyy

Har ikke fått koblet til bilen med appen eller med Tibber i dag. Har prøvd restart av både mobil og bil.
Bilen som vises i Tibber er ikke min (feil farge, navn og felger)
Har også prøvd uten USB for TeslaCam i.

Noen andre som har hatt problemer i dag? Sett at det har skjedd med andre før i sommer på andre forum, men reboot funker ikke for meg.
Se bilder.

Edit: Phone key fungerer. WiFi og LTE fungerer.
Model 3 LR AWD

Noppo

Jeg hadde samme problem som deg for en ukes tid siden. Ble da anbefalt å logge ut og inn av appen. Så fungerte det igjen.

Altså gå til Settings og velg "Sign Out". Stopp appen og start den igjen og du blir bedt om å logge inn igjen.
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2012.

mortyy

Sitat fra: Noppo på mandag 23. september 2019, klokken 17:01
Jeg hadde samme problem som deg for en ukes tid siden. Ble da anbefalt å logge ut og inn av appen. Så fungerte det igjen.

Altså gå til Settings og velg "Sign Out". Stopp appen og start den igjen og du blir bedt om å logge inn igjen.

Det funket! Tusen takk  :D
Model 3 LR AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA