Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Håndkontroller for å spille i Teslaen

Startet av kodax, mandag 23. september 2019, klokken 11:42

« forrige - neste »

emurof

Er det noen som har funnet noen billige og greie kontrollere som faktisk fungerer i Teslaer (Model 3)?

DeepFu

Sitat fra: emurof på lørdag 26. desember 2020, klokken 23:25
Er det noen som har funnet noen billige og greie kontrollere som faktisk fungerer i Teslaer (Model 3)?
3 innlegg opp...

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

emurof


DeepFu

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Lapskaus

xb one kontroll funker fett for meg. Sikkert mulig å få tak i billig på finn nå som det har kommet nye konsoller :) Passer forøvrig fint inn i hanskerommet.

emurof

Fant en til 350 på Coop Obs som fungerte, "PDP Wired Controller for Xbox One".

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Redgarden

Sitat fra: emurof på lørdag 26. desember 2020, klokken 23:25
Er det noen som har funnet noen billige og greie kontrollere som faktisk fungerer i Teslaer (Model 3)?

Logitech F310 er en relativt rimelig gamepad som jeg har brukt med hell i både X og Y. Vil anbefale den.
----------------------------------------------
Har: Tesla Model Y LR - 2022-modell
Hadde: Tesla Model X75 - 2017-modell (MCU2, AP3, CCS)
Hadde: Tesla Model 3 LR - 2019-modell

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Hjortefot

Sitat fra: Cirion på torsdag 01. desember 2022, klokken 08:55
Testet, og ikke fått til å funke.
Ditto. Jeg hadde en av de relativt nye Xbox-kontrollerne med proprietær "XBOX Wireless" istedenfor noenlunde standard Bluetooth, og fikk ikke det til å kjøre. Ga opp og plugga i ledning. Skal jo ikke løpe så langt med den kontrolleren, uansett.
Model 3 LR - 2019

kodax

Grunnen til at jeg vil slippe ledning er for at det skal bli litt mindre rot i bilen, lite små-rom til å oppbevare slikt i disse min X i hevrt fall.
Nå skal visstnok trådløse fungere etter nyeste oppgradering, men det gjelder kanskje bare for de helt nye S/X-ene med AMD Navi 23 GPU som har Steam-integrasjon..
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Hjortefot

Det funker med trådløse kontrollere i eldre biler også med en passende pinne i en USB-port.
Model 3 LR - 2019

Thalgar

Model Y LR Quicksilver, 2023

Lucaria

Jeg må bare spørre, når er det dere sitter så lenge i bilen å venter på noe at dere har tid å spille?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA