Skrevet av Emne: Bestilling av EQC  (Lest 4278 ganger)

Butare

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Bestilling av EQC
« Svar #45 på: onsdag 06. november 2019, klokken 12:00 »
Noen av de som skulle få levert bilen i år (blant de 200) har nå fått beskjed om at leveringen er forskjøvet til januar.

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #46 på: onsdag 06. november 2019, klokken 13:22 »
Noen av de som skulle få levert bilen i år (blant de 200) har nå fått beskjed om at leveringen er forskjøvet til januar.
Gjelder det også biler som er produsert ?

Butare

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: onsdag 06. november 2019, klokken 13:31 »
Ja. Folk på denne berømte "200" listen som var "garantert" leveranse i år.

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #48 på: onsdag 06. november 2019, klokken 14:07 »
Ja. Folk på denne berømte "200" listen som var "garantert" leveranse i år.
Nå snakket jeg akkurat med en som sitter sentralt hos importøren. Han sa at de fortsatt tak sikte på levering i desember. Men jeg oppfattet det ikke som en garanti, da dette er utenfor BOS sin kontroll.

Butare

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: onsdag 06. november 2019, klokken 17:14 »
Med desember, mente han din bestilling/bil? Det er første gang jeg har hørt desember måned bli nevnt. Det er folk som har hatt ferdigproduserte biler stående fast i Bremen i 2-3-4 måneder i desember...

Bilen min er ferdig produsert for over 2-3 uker siden. Lurer på om de samler opp biler til de får nok til å fylle sin del av en båt?

Og vi skal vel være så greie og si at de vel kanskje ikke "garanterte" levering. Men de har brukt ord og utrykk som "levering i 2019", "vi forventer" og nå til sist " det er ingenting som tilsier at vi ikke leverer de 200 i 2019"

« Siste redigering: onsdag 06. november 2019, klokken 17:18 av Butare »

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #50 på: onsdag 06. november 2019, klokken 17:22 »
Ja, det var min de uttalte seg om. Den kom til Bremerhaven og fikk status «På vei til meg» 20. september. Når den er klar til utskipning er det vel ingen som vet sikkert, men importøren mente at alle biler som venter på aksjon skulle være klare i uke 49. Men det er jo bare en plan som kan endres når som helst.