Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tyskerne gir pris til Tesla

Startet av JorEl, torsdag 19. september 2019, klokken 08:42

« forrige - neste »

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Handyman

Sitat fra: JorEl på torsdag 19. september 2019, klokken 08:42
https://www.teslarati.com/tesla-navigate-on-autopilot-wins-germany-cci-award-2019/
Foreslår at du oppretter en egen tråd for linkene du vi poste
Den kan for eksempel hete:
"JorEls lange linketråd"
Så slipper vi så mange nye tråder med bare linker.
Det er tross alt et diskusjonsforum og ikke en linkedatabase.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

JorEl

Jeg kan godt gjøre det, og vis folk er leie av linker kan jeg slutte med det. :)
Grunnen til at jeg linker, er at som regel kommer man rett til kilden. Når det i tillegg er levende bilder og gjerne noen som preiker, så blir min kommentar overflødig.
Heller ikke alltid like lett å vurdere hva som er god kvalitet, siden det blir subjektivt. I tilegg har jeg tenkt at ikke alle har tid og lyst til å lete på internett, så det har blitt en service fra min side. Men det er jo ingen vits om folk blir irriterte. Har prøvd og legge linker der de passer inn, og når de ikke har gjort det, så har jeg opprettet en tråd. Administrasjon og logistikk blir litt kjedelig i lengden for meg, så det flyter kanskje ut.
Skal roe ned litt Handyman.  :+1:



Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

RuneW

Jeg synes det er ok å få servert interessante linker. Riktignok har jeg, som relativt sugen på Tesla-nyheter sett alle disse artiklene fra før, men andre kan vel ha interesse av det?

Er det ikke noen tråder som heter noe ala "Tesla i utenlandske medier" eller noe slikt? Kanskje disse linkene kunne ha passet der?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

OhmPaPa

Link i vei - men hyggelig om står noen ord om hva det handler om.

Gidder aldri å klikke på linker uten beskrivelse.   :o

Amoss

Helt greit med linker, du behøver ikke "debatere" innholdet i posten. Men det kunne være kjekt med ett lite sitat eller en liten oppsummering om hva du linker til, selv om linkeadressen ofte forteller det meste. Og ja, "sekke-tråden" "Tesla i utenlandske medier" (som forøvrig godt kunne vært flyttet fra "Model S" forumet til "Tesla" forumet) kan med fordel bli brukt for en god del av disse, så kan du heller begrense det å lage egne tråder til de mer sensasjonelle nyhetene som du vet vil skape mye debatt.

Sitat fra: Handyman på torsdag 19. september 2019, klokken 10:17
Det er tross alt et diskusjonsforum og ikke en linkedatabase.

Er da opp til alle oss andre å evnt. diskutere innholdet av linkene, og dermed skape debatten?
Model S 85D

JorEl

Da lager jeg denne linken; Tesla i utenlandske medier.
I tillegg, ett lite sitat eller en liten oppsummering :+1:
Kvaliteten kan jeg ikke garantere.. :)
Takk for ryddige tilbakemeldinger :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Handyman

Sitat fra: Amoss på torsdag 19. september 2019, klokken 16:22
Sitat fra: Handyman på torsdag 19. september 2019, klokken 10:17
Det er tross alt et diskusjonsforum og ikke en linkedatabase.
Er da opp til alle oss andre å evnt. diskutere innholdet av linkene, og dermed skape debatten?
Enig med deg, og det var ren linking uten ytterligere info jeg tenkte på med denne kommentaren ;)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA