Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Storlien

Startet av Vronn, torsdag 19. september 2019, klokken 06:52

« forrige - neste »

Vronn

Til de som kjører til Storlien er gratisladeren der ikke gratis lengre. Ladekort (Clever) kjøpes inne på coop der utlevering av systembolagvarer foregår. Kjempelurt om man kommer etter x antall busser og må stå 1 time i kø...

Har noen med 300 golfen kjørt strekningen Trondheim - Storlien - Trondheim uten å lade? På papiret skal d vel gå men??

jonste

Like greit med betaling på den. Tror aldri jeg har sett en lader med så mye kaos omkring for å spare noen få kr, så har holdt meg langt unna.

Har hatt noen turer med min 300. Det går akkurat på håret, så pleier å lade 5-10min der det er ledig på veien. Det er jo en strekning med masse ladere.
Dette er da med 19" felger og uorginal grill, noe jeg mistenker øker forbruket litt.
Med orginale 16" bør det være mer margin.

Samco

#2
OK super info  :+1: ser Storlien 50kw dukker opp på plugsurfing kartet noen som har prøvd med brikken til plugsurf?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA