Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ringe med handsfree sluttet å virke..

Startet av Lorang71, onsdag 18. september 2019, klokken 22:43

« forrige - neste »

Lorang71

Plutselig begynte det bare å komme litt tikke lyd fra bilen, når jeg prøver å ringe eller motta samtaler. Noen som har vært borte i dette og har en løsning.?
Ellers så virker koblingen mellom bil og telefon bra.

TRK

Har du prøvd en hard resett? Eller sjekket at du ikke har kommet borti venstre scrolle hjul og klart å skru av lyden ved handsfree samtale?

Cned86

Fikk samme problem , med både 3 og x . Men forsvant med siste oppdatering som bilene fikk i går .

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk



Cned86

Ikke spesialist på hvilket serie nr det som som er v10 men jeg har 32.2.2 som jeg mener å ha lest er v10 :)

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk


Cned86



Sitat fra: Cned86 på torsdag 19. september 2019, klokken 16:39
Ikke spesialist på hvilket serie nr det som som er v10 men jeg har 32.2.2 som jeg mener å ha lest er v10 :)

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk

Men jeg har ikke på noen måte rukket sjekket om dette stemmer :)

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk



Lorang71

Jeg får svinge innom service i Moss i morgen og håpe på push av ny sw der. Takker

TøddiVedder


Cned86

Aha :) noen som har fått V10 i Norge ?

Sent fra min Redmi 5 Plus via Tapatalk


TøddiVedder


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA