Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

InControl 19B SOTA incoming!

Startet av xref, onsdag 18. september 2019, klokken 20:15

« forrige - neste »

xref

S19B_19.35.4-418001 er nå tilgjengelig. Som første Norske kunde (tror jeg) har jeg fått den via SOTA :)

Jeg har blitt lovet at alle norske kunder skal få den over SOTA i løpet av kort tid.

S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Chimp

Fortsatt sånn at den kødder med creep?
Står på 18d til det er fikset...

RayBomb

Gi tilbakemelding på hva som du merket er endret! 😄
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

xref

Sitat fra: RayBomb på onsdag 18. september 2019, klokken 21:19
Gi tilbakemelding på hva som du merket er endret! 😄

Will do. Release notes på Topix er meget lang så skal få tak i den og teste litt i morgen og melde tilbake :)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

xref

Har forøvrig også fått klarhet i hva som er status på SOTA.

I følge en venn av meg som jobber på I-Pace Engineering så er SOTA rullet ut også i Norge. Infrastrukturen er satt og fungerer. Det har derimot vært en meget treg gradvis utrulling av nye versjoner av InControl. Rutiner skal oppdateres slik at utrullingen går mye raskere globalt.

Dette stemmer selvsagt ikke overhodet med hva forhandler har forfektet i månedsvis, men jeg velger å stole på de som faktisk jobber med dette hos JLR på teknisk nivå :)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

xref

S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Stikkkontakt

Fikk forrige versjon tidlig via SOTA, men har ikke fått denne enda. Men ingenting som haster. Bilen funker ok.

xref

Har testet litt i dag. Gode nyheter.

- Creep mode buggen er fikset.
- Manglende My EV-ikoner er fikset
- Laggy ryggekamera er fikset
- Android Auto! Alle Norske biler skal få det med 19B-oppdateringen.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

LittleHammer

Fantastisk! Hva med responsen på skjermene?
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

DonG

Her er Release Notes for S19B_19.35.5-418001

Jeg har idag S19A_19.24.2-375121 men vet ikke hvis SOTA er aktivert. Har prøvd idag men få beskjed SW er Up to Date.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

DonG

Som info min bil var levert midten av october 18 og jeg har hatt Android Auto hele tiden.

Tellus

Regner med at oppdateringen kommer litt gradvis. Jeg sjekket både i går og i dag, men den er fortsatt ikke tilgjengelig for meg. Fikk 19A gjennom SOTA for 2-3 uker siden så alt skal være klart i hvert fall.

Avventer et par uker. Hvis den ikke har kommet da så fyrer jeg av en mail til forhandler og spør om de kan åpne.
Gleder meg å få et ryggekamera uten lag  :)

xref

Sitat fra: DonG på torsdag 19. september 2019, klokken 22:13
Som info min bil var levert midten av october 18 og jeg har hatt Android Auto hele tiden.

Grunnen til dette er at din bil egentlig var tiltenkt Nederland men ble sent til Norge istedenfor. ;)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

xref

Sitat fra: Tellus på torsdag 19. september 2019, klokken 22:24
Regner med at oppdateringen kommer litt gradvis. Jeg sjekket både i går og i dag, men den er fortsatt ikke tilgjengelig for meg. Fikk 19A gjennom SOTA for 2-3 uker siden så alt skal være klart i hvert fall.

Avventer et par uker. Hvis den ikke har kommet da så fyrer jeg av en mail til forhandler og spør om de kan åpne.
Gleder meg å få et ryggekamera uten lag  :)

Tipper dere får oppdateringen i Oktober. Jeg er først ut som prøvekanin i Norge. Fikk ihvertfall beskjed fra engineering om at resten av landet får den om et par uker.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Ingeniøren

Sitat fra: xref på torsdag 19. september 2019, klokken 22:27
Sitat fra: Tellus på torsdag 19. september 2019, klokken 22:24
Regner med at oppdateringen kommer litt gradvis. Jeg sjekket både i går og i dag, men den er fortsatt ikke tilgjengelig for meg. Fikk 19A gjennom SOTA for 2-3 uker siden så alt skal være klart i hvert fall.

Avventer et par uker. Hvis den ikke har kommet da så fyrer jeg av en mail til forhandler og spør om de kan åpne.
Gleder meg å få et ryggekamera uten lag  :)

Tipper dere får oppdateringen i Oktober. Jeg er først ut som prøvekanin i Norge. Fikk ihvertfall beskjed fra engineering om at resten av landet får den om et par uker.

OK. Sendte en mail til verksted hos min forhandler på mandag om de kunne åpne for min men har ikke fått svar enda. Sitter forsatt på 18D. Gleder meg til et ryggekamera som henger med jeg og - holdt på å rygge inn i rekkverket på jobben et par ganger...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA