Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Performance, base performance, eller Long Range

Startet av Gusse, onsdag 18. september 2019, klokken 17:14

« forrige - neste »

ethoring

#15
Sitat fra: Tiger123 på torsdag 19. september 2019, klokken 22:09

Gratulerer med ny bil ethoring! Og gratulerer med gratis oppgradering 2fast. Kan jeg spørre hva dere betaler for bilene? Hva har dere av øvrige spec?

Takk! Fantastisk bil  :D

Pris (handlet før siste prisoppgang):
Base Performance 460 400 kr
+ Hvitt interiør 8 400 kr
+ Levering 6 920 kr
+ Vrakpant 2 400 kr
= 478 320 kr

Da har jeg altså standard Pearl White bil, 18" aero sommerhjul, intet hengerfeste, mangler vinterhjul. Kjøper uoriginale mattsorte 18" Khan Turbin med Continental Viking Contact 7 for 15k, og holder meg under halvmillionen :)

-marius-

Finner bare LR eller Performance på Tesla sine sider. Hvor finner dere base performance?

MyMuffin

Sitat fra: -marius- på mandag 23. september 2019, klokken 09:37
Finner bare LR eller Performance på Tesla sine sider. Hvor finner dere base performance?

Selges kun som inventory (eksisterende biler).
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

TslR

Skal selv hente en Base Performance inventory bil i Drammen. Er det noe mulighet til å sjekke at bilen faktisk er en performance utgave og ikke vanlige LR? Det står Performance på faktura, men på elbilstatistikk ser jeg at alle blir registrert som LR

IbizaMan

Sitat fra: TslR på mandag 23. september 2019, klokken 14:01
Skal selv hente en Base Performance inventory bil i Drammen. Er det noe mulighet til å sjekke at bilen faktisk er en performance utgave og ikke vanlige LR? Det står Performance på faktura, men på elbilstatistikk ser jeg at alle blir registrert som LR

Du kan se det på den røde stripen under Dual Motor merket bak på bilen. Det samme ser du på første siden i App'en helt i bunn. De gir deg tilgang til App'en når du henter bilen. Videre kan du også se det via Meny på skjermen under Driving. LR har modus Chill og Standard mens BP har Chill og Sport.......


-marius-

Kan man bestille dette for eksisterende LR modeller eller kun ny bil?
Hva er prisen for denne oppgraderingen?

TslR

Er Performance modell, men uten denne Performance Upgrade Pack som inkluderer større felger, røde bremser, spoiler etc. Mao så er Base Performance inventor en annen bil enn LR

Mondeo

Sitat fra: -marius- på søndag 29. september 2019, klokken 17:15
Kan man bestille dette for eksisterende LR modeller eller kun ny bil?
Hva er prisen for denne oppgraderingen?

Selv om mange LR har samme motor som P så tviler jeg på at de noengang kommer til å la folk oppgradere.
Bilen må vel typegodkjennes på nytt da, med mere effekt og lavere hengervekt.
Forsikringen blir jo og anneledes, og er vel ikke så lett å bare ringe di å fortelle at bilen din plutselig er en annen type :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA