Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Har TM3 SR+ lys i fotbrønnen?

Startet av sbjarnas, mandag 07. oktober 2019, klokken 14:03

« forrige - neste »

sbjarnas

Venter fortsatt på levering av min SR+ og er i full fart med å bestille ekstrautstyr :)  Har sett at lysene i fotbrønnene og bak på AWD er litt svake og planlegger å kjøpe disse: https://www.begood.no/products/led-lys-fotbronn-tesla-model-3

Men kan noen bekrefte at SR+ faktiskt har lys i fotbrønnen?  Har kommet over (gamle) artikler som ble publisert før SR+ ble produsert som sier at SR+ har ikke disse lysene.

fandango


Vesel

#2
Kan ikke svare deg på spørsmålet, men jeg kan anbefale disse og disse. Produktene er identiske med hverandre. Godt mulig identiske med de hvite fra Begood også, bortsett fra branding, men mye rimeligere. Har dem installert i fotbrønner (2), bagasjerom (2) og under dørene (4). Perfekt belysning i bagasjerom og under dører. Litt for sterke i fotbrønnene når det er som aller mørkest ute, til tross for at de dimmes i takt med lysstyrken til skjermen. Uansett liker jeg dem mye bedre enn de originale lysene, som er ganske så svake, også i fotbrønnene. Av alt tilbehøret jeg har kjøpt til bilen så tror jeg at det er disse jeg er mest fornøyde med.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA