Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering E-tron 50

Startet av Machina, lørdag 14. september 2019, klokken 21:18

« forrige - neste »

Martin-

Hmm, selgeren min sa i dag at bilen vår sannsynligvis stod i Bremerhaven enda, og at han ikke fikk noen oppdatering på frakten før bilen ble levert på kaia i Norge. Men de (Audi forhandlerne) kan altså se når bilen er satt på båten også? 🤔
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

Frode Nylund

Sitat fra: Martin- på mandag 03. februar 2020, klokken 17:57
Hmm, selgeren min sa i dag at bilen vår sannsynligvis stod i Bremerhaven enda, og at han ikke fikk noen oppdatering på frakten før bilen ble levert på kaia i Norge. Men de (Audi forhandlerne) kan altså se når bilen er satt på båten også? 🤔

Ja det kan de finne Ut av.
Audi E-tron AS 50 2020mod
Nr 2 Nissan Leaf 2017 Tekna

Lfcnico77

Vår bil ble laget tidlig uke 6 og nå står den i Bremerhaven. Vet man når den kommer til Norge? Har levering uke 10 i følge kontrakt. Men håper på før :-). Noen andre som tror den kommer før?

Jogex

Sitat fra: Lfcnico77 på onsdag 12. februar 2020, klokken 22:30
Vår bil ble laget tidlig uke 6 og nå står den i Bremerhaven. Vet man når den kommer til Norge? Har levering uke 10 i følge kontrakt. Men håper på før :-). Noen andre som tror den kommer før?

Min ble også ferdig produsert i uke 6. I følge selger er leveringstiden 2-4 uker, men frykter at dette er noe optimistisk.
e-tron 50 - Bestilt 4/10-19 - Levering uke 15/2020

SortRzoe2016

min ble produsert mandag 27.01, uke 5..står fortsatt i Bremerhaven....så etter vinterferien så kommer den sikkert en gang...Lotto ;)

Kires

Min ble bestilt tirsdag forrige uke og hentes ut på onsdag:) Kjekt med lagerbil!
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Hyperstress

Hvor lang tid tar det fra produksjon til levering for øyeblikket? Noen som hadde produksjon etter uke 3 som har fått levert bil?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Øyvis Prøyvis

Vår bil sto på produksjonslinjen i slutten av uke 5 og vi har fått beskjed fra selger om at bilen er klar for henting i løpet av neste uke  :)
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

Hyperstress

Vår var også ferdigprodusert i slutten av uke 5, men har ikke fått noe leveringsestimat enda. Tydeligvis ikke kommet med samme båten.. :/
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Gogy1

Bilen min ble produsert uke 3 . Kom i Oslo for 1 uke siden . Planlagt utlevering i morgen ... men på grunn av data feil på bilen , utsettes til neste uke . Ikke utlevert ennå men viser feil... >:( :( Skuffende!

Øyvis Prøyvis

Det blir nok levering mandag 2.mars i stedet for fredagen før da vi skal ha understellsbehandling av bilen og lakkforsegling må gjøres etter dette. Jaja.....har jeg klart å vente siden 26.september skal jeg vel alltids klare å vente 2-3 dager til.
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

Trond.m

Sitat fra: Gogy1 på onsdag 19. februar 2020, klokken 16:35
Bilen min ble produsert uke 3 . Kom i Oslo for 1 uke siden . Planlagt utlevering i morgen ... men på grunn av data feil på bilen , utsettes til neste uke . Ikke utlevert ennå men viser feil... >:( :( Skuffende!
Data feil ?. Kan det være samme feil som min uke 03 bil har. Det har en feil med kommunikasjon så appen ikke virker som den skal.

Gogy1

Sitat fra: TM på onsdag 19. februar 2020, klokken 19:53
Sitat fra: Gogy1 på onsdag 19. februar 2020, klokken 16:35
Bilen min ble produsert uke 3 . Kom i Oslo for 1 uke siden . Planlagt utlevering i morgen ... men på grunn av data feil på bilen , utsettes til neste uke . Ikke utlevert ennå men viser feil... >:( :( Skuffende!
Data feil ?. Kan det være samme feil som min uke 03 bil har. Det har en feil med kommunikasjon så appen ikke virker som den skal.
Jeg vet ikke . Noe*Data feil* ble opplyst fra selgeren . TM vet du noe om det ? Hadde din bil same feil? Kanskje det er noe alvorlig fordi utleveringen ble utsatt fra 20.02 til 29.02

Trond.m

Nei egentlig ikke. Men det virker som om det er umulig å få kontakt via appen. Har logget det til digitalservice.no@audi.de, men de har ikke kommet med noen løsning. Tror vel det må være noe annet, for de holder nok ikke tilbake biler selv om kommunikasjon mot appen ikke virker.

Gogy1

Sitat fra: TM på torsdag 20. februar 2020, klokken 13:30
Nei egentlig ikke. Men det virker som om det er umulig å få kontakt via appen. Har logget det til digitalservice.no@audi.de, men de har ikke kommet med noen løsning. Tror vel det må være noe annet, for de holder nok ikke tilbake biler selv om kommunikasjon mot appen ikke virker.
Jeg håper at det er bare kommunikasjons problem mellom bilen og appen og alt skal ordnes til 29.02 .Har du hadd noe andre feilmeldinger på bilen fra utleveringa til nå? Eller kun manglende kommunikasjon med appen ?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA