Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Early Access Program

Startet av TøddiVedder, torsdag 12. september 2019, klokken 11:27

« forrige - neste »

TøddiVedder

Fikk epost om muligheten til å delta i Early Access Program. Er dette noe alle får? Kan sikkert være artig det.
Flere som fått dette nå?
Jeg hadde EAP og oppgraderte til FSD.

Inop

Mener det er slik at de som har betalt 25K ekstra for oppgradering fra EAP til FSD får dette tilbudet som en slags kompensasjon?
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

eiviskul

#2
Fikk epost med invitasjon i går 11.09 kl 23.44.

Tror mest sannsynlig alle med HW3 / FSD får invitasjon.
Tesla Model 3 - Long Range 2019
Pearl White
HW3 / FSD
500% Supercharging Boost

TøddiVedder



S4e

Meldt meg inn og har HW3 / FSD.

Om en melder seg inn er det viktig at vi er lojale om konfidensialitet og ikke klager på bugs mm her i forum. Veldig positivt synes jeg at vi kan være med å gjøre endelig versjon bedre. Men de som får høyt blodtrykk eller blir veldig irritert av feil bør ikke være med!
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

TøddiVedder

Vet ikke om jeg har hardware 3. Noen som vet hvordan man finner det ut?

Håper det ikke blir for jævlig mye bugs etc,  men spennende.

xry

Tjæ, blir jo kun et estimat, men hva er de 3 første sifrene i de seks siste sifrene i VIN-nummeret ditt?


Tom

Musk har jo gått ut med at alle med FSD skal få Early Access.


TøddiVedder

Ikke utenkelig, men jeg har ikke peiling om jeg har det. ;)

Gadget

Sitat fra: TøddiVedder på torsdag 12. september 2019, klokken 19:10
Ikke utenkelig, men jeg har ikke peiling om jeg har det. ;)

Så en teori om hvis videoene fra sentry mode er kodet med h265 så er det hw3.

xry

Ja, men ryktes at de har gått tilbake til h264 i de siste programvareoppdateringene, så kan hende dette ikke er en mulighet lenger ::) Har ikke sjekket selv om dette er tilfelle.

Jeg tok ut dekselet under hanskerommet og sjekket delenummer på datamaskinen cirka 15 minutter etter bilen var utlevert, og kunne fort konstatere HW3 :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA