Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Har de ikke flasker i Frankrike?

Startet av geear, onsdag 11. september 2019, klokken 13:04

« forrige - neste »

geear

Kjører i blant 2-3 forskjellige Citröener og en Renault ZOE 40. Når jeg kjører har jeg ofte en flaske eller en boks i bilen, og til min store forbauselse så finner jeg INGEN steder som kan holde en flaske, boks eller høy kopp (f.eks termokopp) stående på fornuftig vis i disse bilene? Alle har noen grunne ringer på 2-3 cm, som ikke en eneste flaske eller boks står støtt i, og dørlommene er helt håpløse, der sklir de bare og blir liggende. For min del hadde dette alene vært grunn nok til å ikke kjøpe disse bilene. Håper dere kan fortelle meg at det er noe jeg ikke har funnet?  :o

ladov

Jeg kom til at koppholderne i Zoe Q210 var beregnet på espressokopper..
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

OhmPaPa

Utifra erfaring med bensinstasjoner nedover i landene så selges brus i bokser - ikke halvliters flasker.

Ikke at de boksene nødvendigvis passer bedre i holderene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA