Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forvarme kupe uten tilkoblet strøm?

Startet av PREB, tirsdag 10. september 2019, klokken 21:42

« forrige - neste »

PREB

Er veldig glad i Webastoen på min Passat. Men mange elbiler må stå på lading for å kunne forvarmes.
Hvordan er det med e-Soul? Kan man starte forvarming fra app uten at bilen er tilkoblet strømkilde?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Counterpointer

Nye E-Soul 64 kWh har app, de tidligere har ikke det.

Hadde 2014 Model selv. Den gir full varme etter 60 sekunder uansett kulde. Jeg skrapet aldri is på tre år og 60 k km.
Du trykker på startknapp, setter på defroster og varmesete samt rattvarme, vente noe få minutter så er Soul varm før fossilen ved siden av er ferdig med å skrape is.......

PREB

Men noen elbiler MÅ være tilkoblet strøm for forvarming - selv om de har app. Noen som vet om e-Soul klarer det uten tilkobling til strømkilde?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA