Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Problem med internett

Startet av bjuro, tirsdag 10. september 2019, klokken 20:25

« forrige - neste »

bjuro

Hei. Har noen opplevd problem med nettkobling? Jeg fikk først problem meg kobling med Remote app, men da funkerte datakort helt normalt. Fant her på forum at det hjelper med å slette kjøretøy i incontrol og så legge inn på nytt. Jeg slettet den, men slettingen fortsatt pågår i nesten 24 timer. Men nå får jeg ikke internett i bilen. Teoretisk kan den være feil med datakort, men det er lite sannsynlig. Har noen hatt slikt problem?

RayBomb

Å ja da. Mange ganger når jeg hadde telematikken på versjon 14.2

Nå har jeg 16.2 versjon og har enda ikke møtt dette problemet.
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

bjuro

Hva gjorde du da du hadde problemet? Kom bare internett tilbake av seg selv eller? Jeg tror jeg har siste versjon, fikk en oppdatering i juni og da åpnet de også for SOTA, fikk deretter en oppdatering til, men det var bilsoftware, ikke Telematik.

RayBomb

Ja det stemmer. Det begynte å virke etter noen dager. Da hadde jeg prøvd å holde inne assistanse knappen i mer enn 10 sekunder først. På det værste gikk det 6 dager før jeg hadde kontakt med bilen igjen.
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Ingeniøren

Ha aldri prøvd internett i bilen....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA