Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

USB-enhet som takler Sentry Mode?

Startet av TeslaModelX, tirsdag 10. september 2019, klokken 07:17

« forrige - neste »

TeslaModelX

Noen som kan tipse om en USB-enhet som faktisk takler Sentry Mode? Får kun beskjed om at enheten ikke har rask nok skrivehastighet, noe som er litt merkelig siden det fungerte utmerket før.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Stig-Arne

Sitat fra: ModelS på tirsdag 10. september 2019, klokken 07:17
Noen som kan tipse om en USB-enhet som faktisk takler Sentry Mode? Får kun beskjed om at enheten ikke har rask nok skrivehastighet, noe som er litt merkelig siden det fungerte utmerket før.
Hadde samme melding på min minnepenn. Forsvant når jeg tok den ut og satte den inn igjen.

Tipper det er en bug i programvaren på bilen som gir den meldingen.

thbo

#3
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 10. september 2019, klokken 07:29
iXpand fra Sandisk

Støtter Motorwatts tips her. Jeg bruker en 256Gb iXpand med lightning-kontakt fra Proshop.no.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Motorwatt

iXpand finnes i 2 utgaver. En med WiFi og en med Lightning-kontakt. For de med Apple, finnes det app som da kan muliggjør "on the go"-visning av innholdet. For eksempel:

SentryView: For Tesla Cars fra MaaDoTaa
https://apps.apple.com/no/app/sentryview-for-tesla-cars/id1464839212?l=nb
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________


Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA