Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

EQC og tilhenger

Startet av Electric cars in Norway, mandag 09. september 2019, klokken 15:46

« forrige - neste »

Electric cars in Norway


Electric cars in Norway

Kjørte forresten EQC nå på lørdag :+1: herlig bil. Se min youtube video om dette. Lenke under på signatur feltet.

mathis

Bare en liten observasjon. Når du føst skal lage en presentasjon på youtube. Tenk litt på plassering av kamera. Og under selve seansen. Prøv å variere litt ordbruk. I en 20 min lang filmsnutt blir det fort slitsomt å høre «wow», «ahhh», «so great» og tilvarende på repeat gjennom nesten 20 min. Gjør deg gjerne opp noen konkrete ting å prate om i forkant. Lag et lite manus.

Jeg begynte fort å hoppe fremover i filmen ganske så kjapt :). Forstår at det er vanskelig når en tar opp på direkten. Noe som kanskje kan hjelpe litt er om du får med deg en. Da kan dialogen mellom dere flyte bedre. Litt konstruktiv tilbakemelding der altså 👍🏻
x - Citroen Aircross
x - Hyundai Tucson
- Mercedes AMG EQC (27.07.2020)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA