Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Noen som har gjennomført 4. service?

Startet av birkis, mandag 09. september 2019, klokken 12:35

« forrige - neste »

birkis

Hei!

Vi skal ha bilen inn på fjerde service (vår første), og har fått pris fra MF Sandnes på ca kr 6100.

Dette er for service (med skift av bremsevæske og rengjøring/smøring av bremser) og skift av 12V-batteri (da dette ikke ble gjort på tredje service).

(Jeg ba også om EU-kontroll, men tror ikke prisen inkluderer dette.)

Jeg må innrømme det er noe mer enn jeg trodde en "elbil-service" skulle koste. Finnes det noen her som har erfaring med pris på denne servicen?

Noen som vet om 12V-batteri skiftes for å overholde garantivilkår?

HaraldVI

Sjå vedlegg.  (Dette er faktura for 4. års service.)  Batteribytte året før kosta totalt ca. 1600 + mva.
2014 Zoe Intens (43 kW)
Ulsteinvik

ladov

Driiitbillig! Forhørte meg om service på min 6,5 år gamle Renault Megane. Kun 17 lapper. Inkluderer skift av olje, oljefilter og registerreim. Vær glad du slipper å forholde deg til registerreimer..
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA