Vurderer bruktkjøp.
Er det noen av dere som har dårlige erfaringer med panoramatak eller virtuelle speil?
Ser at det er mange edition one på markedet, og kan ikke se mye annet som skiller seg ut.
Selvsitering er noe herk, men siden ingen andre har svart, jeg kjøpte eo for et år siden, og eo er enda rimeligere nå, kan det være greit med et svar likevel:
- soltak: ingen problemer, ungene liker det, når vi kjører uten boks.
- virtuelle speil er noe jeg hadde bestilt om jeg måtte bestilt etron a la carte, uten pakker eller andre ting som påvirker. Vi hadde problemer med film som var plassert feil, møller fikset, og det vi merker nå, er at vi har mindre trøbbel med dem enn med vanlige speil, særlig mtp blending bakfra, noe som sammen med matrix gjør det mer behagelig med mørkekjøring.
Ellers har vi modifisert med lakkbeskyttelse, skvettlapper og 19 tommer sommerdekk påoriginalfelg. Det siste er like sexy som burka, med gir litt ekstra rekkevidde, litt mer komfort, tror jeg, og min ingeniørfar mener bilen holder lenger når det er mer demping i dekkene. Skulle gjerne sagt at tiden vil vise, men akkurat som med skvettlapper og lakkbeskyttelse, ville jeg bare irritert meg grønn om jeg fikk se slitasjeskader.
Øvrig utstyr er ikke spesielt for eo, og er dekket godt i andre tråder,