Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spørsmål og svar om e-Tron 50 og 55

Startet av Trond.m, søndag 08. september 2019, klokken 19:39

« forrige - neste »

elektro

Sitat fra: Hårek på torsdag 03. juni 2021, klokken 18:02
Mener å ha hørt om dette før, kan være en bug i 2021 modell. Den har visstnok fått ny MMI hardware.

Stemmer. Det er veldig rart! Tror det er fånyttes å feilmelde det. Kan jo håpe at det kommer prosentvisning i førerdisplayet på et tidspunkt i stedet..
2019 e-tron 55 quattro | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Orbit

Her er en video som jeg synes passer under denne tråden for spørsmål & svar:
https://www.youtube.com/watch?v=4BbbL3v7OG0

Den kommer fra en som jobbet på utviklingsteamet for bilen. Det er interessant hvor mye organisasjonsstruktur (og barrierer), toppledelese, og uklare/varierende prioriteringer påvirket det endelige produktet i negativ retning.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

daktari

De fikk til mye bra med etron, selv om de også rotet til noe (motor/girkasse og dermed forbruk). Ser fortsatt moderne ut på veien.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

turfsurf

E-tron er fin utvendig, komfortabel og har godt med bagasjeplass. Men i tillegg til forbruk og den støyende motoren, så synes jeg infotainment var plagsomt. Dårlig respons og bekreftelser på ditt og datt hele tiden.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA