Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

LR AWD Delvis Premium interiør?

Startet av uggiz, søndag 08. september 2019, klokken 16:13

« forrige - neste »

uggiz

Hei!

Har bestillt en Model 3 LR AWD, på Tesla sine bestillings sider viser det kun Premium Interiør (Og det er dette jeg har bestillt). Men når jeg ser på designdetaljer inne på min Tesla Account, så kommer det opp "Sort delvis premium interiør". (Se bilde)

Er dette bare en feil på Tesla sine sider? Finnes LR AWD med delvis Premium interiør?

Har fått FI der premium interiør er listet opp, så jeg går ut fra at det er i orden.

Morsk

Samme skjedde med meg, men jeg fikk med premium. Til og med Fi ble endret, men dagen før levering fikk jeg en ny Fi hvor det ble korrigert. Mener at jeg hørte at det ble litt trøbbel med oversetting etter at SR+ kom på markedet.

Ihvertfall så skal ikke LR komme med delvis premium. Det fikk jeg bekreftet av både salg og delivery for en måned siden, men er du usikker så send en mail til delivery.
2019 Model 3 Performance- med HF

kråkebolle

Sitat fra: uggiz på søndag 08. september 2019, klokken 16:13
Hei!

Har bestillt en Model 3 LR AWD, på Tesla sine bestillings sider viser det kun Premium Interiør (Og det er dette jeg har bestillt). Men når jeg ser på designdetaljer inne på min Tesla Account, så kommer det opp "Sort delvis premium interiør". (Se bilde)

Er dette bare en feil på Tesla sine sider? Finnes LR AWD med delvis Premium interiør?

Har fått FI der premium interiør er listet opp, så jeg går ut fra at det er i orden.

Sendte dette spørsmålet til Tesla og fikk dette svaret.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA