Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pris for oppgradering til AP / FSD

Startet av martinho89, torsdag 05. september 2019, klokken 21:31

« forrige - neste »

martinho89

Vurderer oppgradering til AP på en TMS 2017 75D for å få adaptiv cruisecontrol. Koster 25.000,-
Vet noen om jeg får oppgradere videre til FSD for 50.000,- ettersom dette koster 75.000,- i dag?

Vurderer dette på sikt da det ryktes at man vil få ettermontert HW3 chipen... (noe nytt om dette forresten?).

1000kwh

Jeg oppgraderte til vanlig AP og må betale 50k for FSD hvis jeg skal ha det.

emmern

Får ettermontert HW3 hvis/når features som krever det blir sluppet her hvilket ser urt il å bli 5-20 år ut i fremtiden
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

chevron

Jeg har lett etter samme mulighet på min MyTesla side, men finner ikke denne "Kjøp AP knappen".
Hvor fant du din?

Hadde det før de "oppdaterte" siden til den nye, så det burde ikke by på noen problemer.
2018 Tesla Model X 100D

martinho89

Etter jeg kjørte en factory reset har også denne knappen forsvunnet fra min side.
Noen andre med samme erfaring?

chevron

Sitat fra: martinho89 på onsdag 11. september 2019, klokken 15:13
Etter jeg kjørte en factory reset har også denne knappen forsvunnet fra min side.
Noen andre med samme erfaring?

Det ser ut som jeg samtidig har mistet funksjonen for å booke service via app.

Har du fortsatt mulighet til dette?

Jeg var for ikke lenge siden inne på skøyen og fikk ordnet noen småting. Virker nesten som om det har kommet i sammenheng med dette.
2018 Tesla Model X 100D

Klykken

Er en bug de jobber med å fikse. Inntil videre skal service kunne bestilles via profilen din på tesla.com.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

chevron

#7
Sitat fra: Klykken på torsdag 12. september 2019, klokken 12:28
Er en bug de jobber med å fikse. Inntil videre skal service kunne bestilles via profilen din på tesla.com.

Takk for svar Klykken  :+1:
Men jeg kan ikke finne noe der heller, får vel bare vente litt.

2018 Tesla Model X 100D

Klykken

Får i alle fall sett kommende service på nettsiden. Er inne med bilen idag, og sa at service hadde forsvunnet fra mobilen - hvorpå de sa at det er en bug som var under fiks, og at det inntil videre var mulig å logge på tesla.com og opprette service der.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA