Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Visning  (Lest 77 ganger)

s3xy

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Visning
« på: I dag kl. 16:04 »
Var på visning av bilen i dag.
Fronten med led grillen er tøff. Avslutning bak funker ikke helt for meg, her er nok cupe versjonen vesentlig finere. Ellets flere smarte løsninger med blant annet nivåer i bagasjerommet. Innsiden ser ok ut. Fikk opplyst at bilen ikke er typegodkjent så hengervekt kan gå bådebopp og ned, de håpet på opp.. nærmere Etron. 4x kommer etter sommeren engang... altså ett år unna. La forøvrig merke til alle på gruppen jeg hadde visning med var 60 år + samme gjaldt gruppen som kom etterpå.. sikker bare en tilfeldighet...

golo

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Visning
« Svar #1 på: I dag kl. 16:17 »
Jeg var på visning på torsdag. Jeg er 41 år og har småbarn og det virket som om de fleste som var på visning var på ca. samme alder. En ting jeg la merke til var at det bare var menn på visningen  :laugh:

Synes bilen var finere i vikeligheten enn det jeg har sett på bilder og at den var større enn deg jeg forventet.

Daniel_0007

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Visning
« Svar #2 på: I dag kl. 16:36 »
Tipper de fleste i 40 åra har vel såpass god råd at de har alt kjøpt en etron 😝
Model 3 LR Rwd