Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Britax Swingfit i model 3

Startet av Gusse, søndag 01. september 2019, klokken 21:47

« forrige - neste »

Gusse

Har noen hatt Britax Swingfit(bakovervendt..mulig den leveres bare bakovervend..men anyhow) i model 3?
Erfaringer mottas med takk :)

fleskefjes

Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men vi har to Britax Swingfix i vår husstand, "mitt" brukes i dag i en i3 med stor suksess. Får min model 3 om en måneds tid og da flyttes selvsagt setet over, så om du fremdeles lurer på noe om det innen den tid bare si i fra.

patron

Vi har en bakovervendt cybex sirona i size i vår M3. Og det er god plass til både bilstol og passasjer i passarsjersetet forran, det vil si; jeg kan godt sitte forran i passasjersetet med god nok benplass i massevis (er 183cm)

Gusse


Gusse

Testet Britax Swingfix i dag hos Tesla Trondheim. God plass, faktisk vil jeg påstå at passasjer i setet forran barnestolen, har bedre plass i model 3, sammenlignet med model S...ja, du hørte riktig. Om det har med utforming å gjøre er uvisst, men at det fremstår som bedre plass, er testet og fastsatt😊
Forøvrig pakket jeg en Emmaljunga NXT 90 med sittedel bak i trunken...null problem.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA