Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tilleggspakker egolf

Startet av Ny123, søndag 01. september 2019, klokken 20:39

« forrige - neste »

Ny123

Hei!
Holder på å kjøpe meg ny egolf, og trenger litt råd om hvilke tilleggspakker jeg bør gå for.

Nå har jeg valgt:
- Ryggekamera
- keyless
- sotede ruter bak

Har lurt litt på om jeg skal velge park assist også. Er dette et must?
Da må jeg hvertfall vente i ca. 2mnd før jeg får bilen.


geear

I (stor) fare for at jeg ikke er oppdatert på e-Golf lenger, så er jeg helt enig med keyless (føles eldgammel med tenningslås), sot og kamera. Park assist derimot, er for meg helt ubrukelig. Går altfor sakte (som alle andres løsninger på autoparkering), så jeg har ikke tålmodighet til å vente. Park pilot (sensorer) og kamera er topp. Lys og sikt er heller ikke feil (for min del med hovedvekt på regnsensor, som forøvrig kan ettermonteres for en tusenlapp eller to om du er handy, og kan programmere eller kjenner noen som kan..).

Ny123


Oddaa

Enig med gr. Savner ikke park assist i e-Golfen. Har det i en annen bil og bruker det aldri.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Ny123

Tusen takk for svar😊 Da dropper jeg nok den pakken og får heller nøye meg med ryggekamera og sensorer.

Gleder meg til ny bil😁

thrain

Sikkerhetspakken mener jeg er et must. (og rimelig)

Digi

Fått med deg at det er ny kampanje på E-golf nå?

e-Golf Exclusive kr 299.800,-

Inneholder følgende utstyr:

Sportsseter i skinn
Active info digitalt instrumentpanel
Ryggekamera
Keyless nøkkelfri låsing med startknapp
Ekstra mørke ruter bak
Dynamiske LED frontlys m/dynamisk lysassistent
Sikkerhetspakke med sporassistent og filskiftassistent

https://www.volkswagen.no/no/tilbud-pa-bil/e-golf-elbil.html

SkiDoo

Hadde valgt følgende som minimum

Active Display
Ryggekamera
Led lyspakke foran
Sikkerhetspakke

Men med e golf exclusive til 300 000 hadde jeg valgt den.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA