Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Matrix lys fungerer ikke

Startet av nilsen_79, lørdag 31. august 2019, klokken 09:03

« forrige - neste »

JorgenM

Sitat fra: Chimp på søndag 15. september 2019, klokken 23:22
Og så er matrix slik at den blender av stråler og ikke hele greia.
Jeg kunne ikke se at den faktisk gjorde det da jeg testet i går kveld. Virket som den blendet ned alle lysene, men kan være vanskelig å se når man får skarpe lys imot seg...
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Ingeniøren

Sitat fra: JorgenM på mandag 16. september 2019, klokken 07:21
Sitat fra: Chimp på søndag 15. september 2019, klokken 23:22
Og så er matrix slik at den blender av stråler og ikke hele greia.
Jeg kunne ikke se at den faktisk gjorde det da jeg testet i går kveld. Virket som den blendet ned alle lysene, men kan være vanskelig å se når man får skarpe lys imot seg...

Du ser det best om du legger deg bake en annen. Da ser du at senterstrålene forsvinner men det fylles på på begge sider av bilen og blir borte på venstre side om den kommer noen i mot...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

OlaNat

H253 kampanjen fikset dette for min bil :+1:

nilsen_79

Sitat fra: OlaNat på fredag 27. september 2019, klokken 23:29
H253 kampanjen fikset dette for min bil :+1:

Så flott! Ser den har kommet i Topix hos meg også.  H253 - ADAPTIVE DRIVING BEAM INOPERATIVE

JaguarNorge

Det skal være en service kampanje H253 som nevnt over, den gjør en programoppdatering som gjelder Matrix strålekastere på I-PACE. Det er nok ikke alle bilene denne vil gjelde, men om det oppleves feil i Matrix lys så anbefaler vi at dere tar opp kontakt med autorisert Jaguar forhandler/verksted for en sjekk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA