Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

bytte Zoe parklys (daylight driving lights)

Startet av kjartanb, onsdag 28. august 2019, klokken 13:22

« forrige - neste »

kjartanb

Hei jeg har en 2018 Zoe. Den har fungert eksemplarisk, har kjørt den 15000km siden desember 2018. Eneste problem har vært et mindre kontakt problem med tempratur måler i høyre speil som resulterte i 2 kolde pendle-dager :) Importør fiksede dette med det samme.
De ene av mine parklys foran er knekt (stein), jeg har kjøpt brukt fra en hugger. Jeg har ikke funnet noen tegninger eller workshop manuals, kan noen fortelle hvordan jeg kommer til parklysene foran? Løsne inner-skjerm, beskyttelses plate under front, eller skal hele fronten av?
mvh
Kjartan


Svein_H

Er det LED-lysene i støtfangeren du mener? Du er nok muligens den første som spør om det på dette forumet, og da du allerede har fått tak i nye hos en hugger er det sikkert flere som er interessert i hvordan du får skiftet de ut på egen hånd:-)
2021 Zoe Zen+ R110 (2024-)
2018 Zoe Intens R90 (2018-2024)
2013 Focus Titanium 1.6 EcoBoost stv (2012-)
2004 Dethleffs Advantage Globetrotter 2.8 JTD (2021-)

kjartanb

Jeg skal nok fortelle hvordan, når og hvis jeg finner ut av det :)

bjaolsen

bjaolsen

2020 e-2008
(2015 Zoe 43kW)
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

kjartanb

Da skal sannsynlig støtfanger plasten av til at komme til skruene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA