Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utsatt levering tesla, hva dekker tesla?

Startet av stigasp, tirsdag 27. august 2019, klokken 21:02

« forrige - neste »

stigasp

Fikk hente dato den 23.8 i Trondheim, men jeg måtte få den utsatt til den 29.8

Kontaktet tesla og det var null problem

Ser i dag at jeg hadde fått ny vin den 24, tenkte at dette var merkelig siden jeg da har ordnet forsikring og betalt egenandel på feil bil

Kontaktet tesla og fikk bekreftet ny vin, sendte inn kvittering på betalt egenandel og alt var ok

Ble ringt klokke 14.40 fra tesla der en sa at alt var i orden, han bare lurte på om jeg var klar den 29.8 til å hente bilen

Blir så ringt klokken 16.00 fra utleveringen i Trondheim der en dame sier at utleveringen blir utsatt pga bilen ikke er der 🤔 jeg forklarer det med at jeg har fått ny vin, og da ser hunn at bilen med gammel vin står i Trondheim

Hun skulle ringe tilbake men der ble det stillt gitt 🙄

Er det noen som har fått dekt reiseutgifter? Evt leiebil? Bor 500km unna Trondheim så reisen er bestilt og betalt

Linka

Visst du har bestilt flybilletter og må booke om disse, så hadde jeg prøvd meg på å få dekket ombookingsavgiften i det minste/nytt billettkjøp. Forklar dem situasjonen, og spør konkret om dette siden du hadde en utleveringsdato. (Da antar jeg at den var bekreftet, og ikke bare estimert).

stigasp

Da ble saken løst. fikk byttet tilbake til gammel vin

grunnen for at det ble ny vin var at "gammel" vin var en Performance – Long Range


ble vel vinn vinn det her 8)



Klykken

Fikk du en Performance istedet for, uten ekstra påslag??
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

stigasp

#4
får en longe range performance med hengerfeste, alt bra utenom at den bare kan dra 500 kilo

er ikke en vanlig performance

ble 283 kr dyrere

her må man vist undersøke fakturan med lupe, de har da fjernet vinterdekk så da ble ikke forskjellen så stor...

spent på hva de sier nå

CorsoDante

Sitat fra: stigasp på onsdag 28. august 2019, klokken 10:16
får en longe range performance med hengerfeste, alt bra utenom at den bare kan dra 500 kilo

er ikke en vanlig performance

ble 283 kr dyrere

her må man vist undersøke fakturan med lupe, de har da fjernet vinterdekk så da ble ikke forskjellen så stor...

spent på hva de sier nå

No such thing as free lunch?
TM3P "FSD"

stigasp

fikk ikke vinterdekk med til den prisen nei

men stusser egentlig på om det er en performance jeg får, fikk vognkort nå, og der står det 910 kg på hengervekt

selger sa at det kun var 500kg, kan jo bli forvirret av mindre

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA