Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Storkunderabatt

Startet av nilsen_79, onsdag 17. april 2019, klokken 14:32

« forrige - neste »

chargedup

Dersom de tar over 30' for vinterhjul kan man kjøpe uorginale vinterhjul av noen andre til en rimeligere penge. Personlig har jeg alltid villet ha orginale felger, sikkert pga "verdien" ved videresalg, selv om jeg da må velge de kjipeste og sjelden liker utseendet. Dersom prisforskjellen skulle være så høy som 10-15' hadde jeg gått for noen uorginale, bare det ikke er PH turbin felgene som "alle" har.

Ettersom jeg fikk rabatt på EQC, trodde jeg at dette var noe absolutt alle fikk (slik som er vanlig på premium forssilbil). Jeg har aldri tidligere handlet hos BOS og er ikke medlem av en eneste organisasjon, men har tydeligvis bare hatt flaks :P

Tror forøvrig forhandlerne til Mercedes har hatt lite å gjøre i år: https://www.dinside.no/motor/bilsalget-dette-er-bestselgeren/71369015
Mercedes har solgt 57% mindre biler i første halvår 2019 i forhold til 2018. 2018 var også et år Mercedes solgte rundt 40% (tas med en klype salt, da dette tallet er fra hukommelsen) mindre biler enn i 2017 igjen. Jeg synes Mercedes Norge har vært flinke til å prise seg edruelig på EQC i forhold til Tyskland og de forventer nok derfor også å selge bra med biler slik at de kan klatre på statistikken igjen.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA