Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2019.32

Startet av holmjohnsen, søndag 25. august 2019, klokken 08:42

« forrige - neste »

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

geear

Som Tesla-eier er det fort gjort å bli litt i overkant engasjert i software og diverse på duppedingsbilene våre, men nå lurer jeg på om det begynner å ta overhånd. I natt drømte jeg at jeg kjørte Model X på motorveier og avanserte trafikkmaskiner i USA, og at den kjørte helt sinnsvakt bra, alt gikk på skinner. Fikk da en åpenbaring om hvor nedprioritert vi utenfor USA er, rett og slett totalt glemt. Og da jeg våknet skjønte jeg at det kanskje er på tide å ta pause både fra Tesla og nettet.  :laugh:

Motorwatt

Herlig! Nå skjønner jeg at noen entusiaster kaller Tesla for drømmebiler. Skal ikke nevne noe her om mine mareritter.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

kodax

På ring 3 rundt Oslo  syns jeg at jeg opplever mer fantombremsing på denne enn på .29.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

thbo

2019.32.2.1 ute nå. Jeg er fortsatt på 2019.28.3.1 og begynner å se et mønster i at jeg kun får versjoner med 4 ledd (selvom jeg har på advanced-knappen).
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Toalmar

Hadde melding om ny software som ikke hadde lastet ferdig i dag tidlig.
Nå er meldingen  borte. Får tro den kommer tilbake i ettermiddag når jeg er tilbake på Wifi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Apache

Fikk oppdatering i dag (75D fra Sep 2018), Oppdaterte via WiFi. Har ikke sjekke hvordan oppdateringa ble.
Men som noen skriver så har de siste versjonene hatt flere føre oppbremsinger på Ring3 i Oslo, spesielt utgangen av Tåsen tunnelen østover.

Toalmar

Sitat fra: Toalmar på onsdag 11. september 2019, klokken 11:25
Hadde melding om ny software som ikke hadde lastet ferdig i dag tidlig.
Nå er meldingen  borte. Får tro den kommer tilbake i ettermiddag når jeg er tilbake på Wifi
Ser på det Amerikanske Tesla forumet at dette har skjedd flere der borte også.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

k1

Meg også.
Hadde lastet ned bittelitt i morges, før jeg dro
På jobb. Stod «connect to wifi to continue download», men da arbeidsdagen var over var den borte, inntil videre i hvertfall.

Motorwatt

Jeg har slått av Advance og fjernet WiFi-oppkopling. Har fremdeles 2019.24.4, og satser på å bli der inntil de får orden på sakene. Kan nok ta litt tid, men bilen skal på service 16. september, og er redd de laster ned noe nytt.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Croft

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 11. september 2019, klokken 20:27
Jeg har slått av Advance og fjernet WiFi-oppkopling. Har fremdeles 2019.24.4, og satser på å bli der inntil de får orden på sakene. Kan nok ta litt tid, men bilen skal på service 16. september, og er redd de laster ned noe nytt.

Bare å be de la være, med mindre jobben krever det. Er fortsatt på 2019.12.1.1.4 etter å ha vært på service for 14 dg siden.

k1

Sitat fra: k1 på onsdag 11. september 2019, klokken 19:09
Meg også.
Hadde lastet ned bittelitt i morges, før jeg dro
På jobb. Stod «connect to wifi to continue download», men da arbeidsdagen var over var den borte, inntil videre i hvertfall.

For å svare meg selv; niks ikke noe tilbake i dag. Ser ut som om de releaset noe for så å trekke det tilbake...

holmjohnsen

2019.32.2.2 lastet ned (trolig på (svak) wifi) i natt og installert i dag tidlig. Bilen står hjemme, så har ikke testet enda. Model 3 LR.

Motorwatt

Sitat fra: thbo på onsdag 11. september 2019, klokken 08:08
2019.32.2.1 ute nå. Jeg er fortsatt på 2019.28.3.1 og begynner å se et mønster i at jeg kun får versjoner med 4 ledd (selvom jeg har på advanced-knappen).
Ikke umulig. Regner med at dette er utgaver som har det meste fikset innen denne versjonen.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Har en ørliten følelse av at "regnsensoren" har blitt enda et lite knepp mer følsom nå på 32.2.1 enn tidligere versjoner? Eller kanskje det bare er de store kalde våte høstdråpene som er lettere å se...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA