Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Eberspacher

Startet av ElDino, torsdag 02. februar 2012, klokken 09:58

« forrige - neste »

ElDino

Da er varmekittet hentet :)

75EBER6050 - 15.000 + mva

Det jeg lurer på om jeg mister garanti hvis jeg instalerer den selv?
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

ElDino

Hmmm..

Det viser seg at de bruker Hydronic II C D5S..
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

moso

Det er jo en vannvarmer - de har tidligere sagt at de ikke kan brukes fordi vannmengden i bilens system er for liten til slike. Fulgte det med monteringsanvisning og/eller bruksanvisning?
Saxo - iMiev - Tesla - Tesla - Tesla

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ElDino

Er komplett med alt som skal til (godkjent CE merket tank, fester, slanger etc). Monteringsanvisning i Donald Duck stil er med.
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

moso

Kunne tenke meg å vite hvordan den monteres og integreres med bilens øvrige kontroller - og selvsagt om dette egentlig er en grei GDS jobb, og selvsagt i hvilken grad noen kan hevde at det går på garantiene løs. Kan monteringsanvisningen legges ut?
Saxo - iMiev - Tesla - Tesla - Tesla

erik e

God morgen. Skal ut i "Fryseboksen" nå,-22 grader.Håper jeg får start. ;) Rapport kommer. :)
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

elektrolux

Porschen ville såvidt starte i -20, så klarer I-miev dette er den god.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Go-carter

Porscher starter alltid  ;D mye tull med 928'n, men starte - DET gjør den alltid.

Gleder meg selv til en liten tur ut med Thinken til fruen. Skal på sin første EU i dag :) Den ville tru det eller ei lade i dag tidlig, selv om den var litt morgengretten :P
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

ElDino

Ringte Autoforum nå, de driver ikke med monteringen selv, men sender biler til Auto-Utrustning AS. De skal ha 25.000 for ferdig montert varmekitt. 30.000 med parkeringsvarmerfunksjon. 6.000 for kun monteringen.
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

erik e

Det hadde nok gjort seg med eksta varme her oppe i Nittedal idag tidlig.Det blir som når jeg hadde min første bil i 1978.  ;) Jeg koser meg hver dag på vei til jobb,bil er gøy. Kona lurer på hvorfor jeg ikke tar "Luksus-bilen".  God helg
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

sven erik

dette er rå priser men er det at de varmer kunn vannet å man må bruke viften på bilen er det lureri en må  ha et system med varmen utenom bilens eget system  som jeg har på revan der  en ikke bruker noe av fremdrifts battriene ei heler noe sælig av 12 volten  å kann ha bilen siklig varm

ElDino

Skal nok monteres idag etter jobben.. Målte -29,7 da jeg skulle dra hjemmefra, men I-Miev klarte seg :) Men varm ble den ikke....
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

ElDino

Da er den ferdig montert med EasyStart T :)

Tok 10 timer det... kanskje 6 timer effektivarbeid..

Kjørte hjem i t-short igår med 22 grader inne og -14 ute :)
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

commiesoft

#14
Herregud, 30k. Thinken min har ikkeno varmeapparat, så her går det i Hagløfs
dunjakke til 3.5k, etpar polvotter og bjørnef*tte på hue.

Mye mer miljøvennlig og ressursbesparende, og varmt og godt uansett minusgrader.  ;D
Think City 2011 Li, XEL Cruiser lett MC 2010, EVT 4000e scooter 2008, Eco ride Avenue City + Alprace Ecorus 2012  elsykler, gøtt humør :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA