Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skinn

Startet av Ahmed2810, torsdag 22. august 2019, klokken 14:56

« forrige - neste »

Ahmed2810

Hei, jeg skal kjøpe en brukt 2017 tesla Model x. Men jeg vil vite akkurat hva som er ekte skinn og hva som er vegan skinn. Den bilen jeg skal kjøpe var ny september 2017 og nå vet eieren (2. Eier) ikke noe om om det i det hele tatt er kunst skinn eller ekte? Kan noen hjelpe til? Hvis ingen kan, hvor skal jeg høre. Tesla er veldig dårlige på å svare på sånt har jeg merket

Kim-

Vil tippe at det er meget høyt sannsynlig for at det er vegan skinn i bilen. Hvorfor lurer du egentlig?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

geear

Det ser og kjenner du?

Hvis det er hvitt er det garantert polyuretan (plast). Hvis det ikke er det og bilen var inventory (produsert tidligere) tror jeg det kan være ekte skinn. De gjorde alle valgene om til PU rett før jeg bestilte i august 17 - en gang i juli tror jeg. Jeg fikk riktig nok ikke bil før i november.

Ahmed2810


Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Ahmed2810

Sitat fra: Kim- på torsdag 22. august 2019, klokken 20:13
Sitat fra: Ahmed2810 på torsdag 22. august 2019, klokken 19:55
Hvite seter ja

De hvite var de første som kom med vegan

Ok, så hvis bilen har hvite seter, så er det helt sikkert at de ikke er ekte og er vegan? Hva med ratt da? Er det også vegan eller ekte? Takk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA