Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

E.ON /clever med lynladere i Norge

Startet av andre1980, lørdag 28. desember 2019, klokken 12:21

« forrige - neste »

Roy Aasen

Brikker meg her og brikker meg der.
Er det mulig å komme ut av steinalderen og til betalingsløsninger tilpasset 2020??

THE

Har ladet på eon en gang, riktignok AC ladepunkt, men jeg må si at det var et absolutt lavpunkt. Ubrukelig app, ingen brukende informasjon på ladestolper (der opptil flere var ute av drift uten at kundeservice hadde mulighet til å se det). Kundeservice var forøvrig totalt ubrukelig, og de tre (3) personene jeg snakket med var inkompetente så det holdt. Det var ingen informasjon om pris, så visste ikke hvor mye det kostet før lading var avsluttet og summen kom opp i Easypark-appen.

Spør du meg så er elbilnorge bedre tjent med at eon holder seg godt sør for Skagerak også i framtida. Jeg kommer i alle fall aldri til å lade flere ganger på eon, uavhengig av om det er snakk om AC- eller DC-lading.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Marius Kotsbak

Ja, det har jeg hørt før. Så håper de fungerer med Cirkle K/elbilforeningens brikke. Og at prisen er en del lavere enn det de indikerer...
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

evtronDK

Sitat fra: Marius Kotsbak på mandag 04. mai 2020, klokken 14:55
Vel, de danske er håpløse. Skjønner ikke at du ønsker kunder (kanskje det er få konkurrenter i det markedet?). Jeg finner ikke priser i verken app eller på nettsiden til noen av dem.
De norske har priser lett tilgjengelig og priset etter hva de har av kostnader og hva markedet vil betale (halvparten av hva de skal ha via Easypark).

På den positive siden så skriver de at de jobber med å få på plass betaling med betalingskort kontaktløst :)

Jeg tror nu mere det har noget at gøre med at:

- Clever vil helst sælge Flatrate abonnementer (med ude og hjemme ladning)
- Der kører forholdsvis få elbiler i Danmark stadigvæk (selvom det flytter sig nu)
- Mange danskere kan klare sig med at lade hjemme...
Audi e-tron 55 Quattro 2020 model fra 08/2019.

Marius Kotsbak

Det er jo greit nok, men det er ikke akkurat innbydende for bruk på noen få ladeplasser i Norge (1 foreløpig) om man må ha fast abonnement for å få gode priser. Å satse på danske turister i Norge som marked blir litt smalt.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA