Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: ID.3 ruller rundt i Sandnes/Stavanger området og tester ladere  (Lest 1116 ganger)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Gold Member
  • Elbilentusiast
    • Vis profil
ID.3 ruller rundt i Sandnes/Stavanger området og tester ladere
« på: Mandag 19. August 2019, klokken 20:28 »
Så på Facebook at en ID.3 var sett på hurtiglader på Sandnes, og et par timer senere "snublet" jeg over ID.3 som prøvde lading fra kommunal ladestolpe i Stavanger.
Bilen er kamuflert med tape slik at den ved et kort øyekast tar seg ut som en ny Leaf, dermed ble jeg for treg i avtrekkeren til å få tatt flere bilder.
Parkerte rett ved siden av da jeg etterhvert oppdaget at jeg stod utenfor ID.3 og reagerte først på at den var høyere enn en vanlig Leaf (+ at den ladet i "feil" ende).
« Siste redigering: Mandag 19. August 2019, klokken 20:31 av Finnøy (Arne Johan Larsen) »

Reell+WLTP+EPA rekkevidde
Lanseringskalender for elbil i Norge inkl tekniske data for nesten alle elbiler
Pris i Norge vs Nederland

Vurderer: MY, EV6 - droppet de andre
Har: e-Soul
Hatt: Leaf, MS, Soul, Kona, e-Niro, M3 +17 ic

Elmo

• Medlem i Elbilforeningen siden 2013
  • Gold Member
  • Elbileiere gjør det med spenning.
    • Vis profil
    • Elmo
Sv: ID.3 ruller rundt i Sandnes/Stavanger området og tester ladere
« Svar #1 på: Tirsdag 20. August 2019, klokken 19:53 »
Kanskje den de skal vise fram på Aker Brygge i helgen ??
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 - HW2.5 - FW: 2020.36.11   og Seat Mii 2020. 
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

gte-bjørn

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: ID.3 ruller rundt i Sandnes/Stavanger området og tester ladere
« Svar #2 på: Torsdag 22. August 2019, klokken 23:10 »
Ser ut som de også hadde tatt med seg en e-Up? Den hvite tyskregistrerte på det andre bildet, med reg.nummer veldig nært ID.3. Neppe tilfeldig.