Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Aktivere We connect

Startet av Tukwydra, søndag 18. august 2019, klokken 22:07

« forrige - neste »

Tukwydra

Hei, er fersk eier av brukt e-golf fra 2015 og så langt veldig fornøyd med det.
Forstår at VWs app er ustabile greier, men jeg får altså ikke til å legge meg selg til som hovedbruker av bilen i appen. Antakelig er forrige eier registrert som hovedbruker, men jeg får altså valget om å bytte til meg selv som hovedbruker. Prøvd ørten ganger og får standard melding om at det ikke kunne utføres nå, prøv igjen senere.
Noen andre som har kjøpt bruk e-golf og har funnet ut av dette?

Pitil

#1
Mener å huske at du må registrere og aktivere den fra websiden til Volkswagen, og ikke i appen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidligere:
Audi 100 Avant 2,3 E Quattro 1991 mod
Audi A6 Avant 2,4 Quattro 1999 mod
Audi A6 allroad 2,7 tdi 2011 mod
e-Golf 2018
Audi e-tron 50 Advanced Business++
Har nå:
Tesla model Y

Jakob Erik

Jepp - jeg har også nettopp kjøpt en e-Golf og der måtte jeg aktivere på nettstedet. Jeg måtte ringe forhandleren fordi jeg hadde det samme problemet.

Nystic

Måtte ringe inn til Volkswagen (800 12 651) og få dem til å reaktivere det innebygde SIM-kortet for å få det til å fungere.
Polestar 2, LRDM, MY22

Skal du kjøpe Polestar? Benytt vervelinken min for å få ladekreditt: https://www.polestar.com/no/referral-program/validation?referralId=c0ec6da3-ca14-4374-a0e7-9c100abeacd8

Tukwydra

Da fikk jeg endelig aktivert og logget meg inn via PC.
Men jeg får da beskjed om at jeg må kjøpe ny tilgang for 940,- for et år eller 1600,- for to år. Er dette virkelig riktig?

Nystic

Ja, det gamle abonnement er utgått.
Polestar 2, LRDM, MY22

Skal du kjøpe Polestar? Benytt vervelinken min for å få ladekreditt: https://www.polestar.com/no/referral-program/validation?referralId=c0ec6da3-ca14-4374-a0e7-9c100abeacd8

Emmas

Har registret meg på hjemmesiden, og fått koden som skal brukes til registrering inne i bilen. Så langt er det OK.
2017 e-Golf
Nettside

Nystic

Sitat fra: DIYglenn på torsdag 18. mars 2021, klokken 21:04
Sitat fra: Nystad97 på mandag 19. august 2019, klokken 16:28
Måtte ringe inn til Volkswagen (800 12 651) og få dem til å reaktivere det innebygde SIM-kortet for å få det til å fungere.
Hei! Hvor mye kostet dette å utføre? De sier kommunikasjonsmodulen ikke virker og bilen må inn på verksted i min e-up.
Selve reaktiveringen var gratis.
Polestar 2, LRDM, MY22

Skal du kjøpe Polestar? Benytt vervelinken min for å få ladekreditt: https://www.polestar.com/no/referral-program/validation?referralId=c0ec6da3-ca14-4374-a0e7-9c100abeacd8

Dan9x

Ring Vw sitt nummer her for hjelp: +49 5361 3793801

Cowboystrekk

Vi har aktivert via websida, resatt wlan, testa med bilen tilkobla hjemmenett og mobil som hotspot, men får beskjed om at 'registrering mislyktes' etter å ha tasta inn koden. Noen som har tips? Har snakka med weconnect team og gjør alt de sier, men funker ikke.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA